Apie 16 val. „Luminor“ atstovė Indrė Baltrušaitienė portalui lrytas.lt pranešė, kad visi nesklandumai pašalinti ir banko paslaugos jau turėtų veikti įprastai.
„Visi klientų atlikti mokėjimai apdorojami ir gavėjų sąskaitas pasieks šiandien, sausio 31 d. Darkart atsiprašome klientų dėl patirtų nepatogumų“, – informavo ji.
„Mielas kliente! Šiuo metu galimi sutrikimai naudojantis interneto banku ir mobiliąja programėle. Taip pat dėl techninių priežasčių šiuo metu išeinantys momentiniai mokėjimai vykdomi kaip įprasti vietiniai tarpbankiniai mokėjimai (SEPA) eurais mokėjimai.
Dirbame, kad išspręstume šią problemą ir atsiprašome dėl galimų nepatogumų“, – taip antradienio rytą rašyta „Luminor“ interneto svetainėje.
„Pasikartojančius kai kurių paslaugų trikdžius sukelia laikinas interneto banko ir mobiliosios programėlės lėtumas. Tai kartais gali turėti įtakos jungiantis prie interneto banko, taip pat išeinantys mokėjimai gali užtrukti ilgiau nei įprastai. Tuo tarpu įeinantys mokėjimai veikia įprastai“, – portalui lrytas.lt patikslino I.Baltrušaitienė.
Portalas lrytas.lt primena, kad „Luminor“ banko sutrikimai fiksuoti ir pirmadienį. Apie tai portalui pranešė skaitytoja. Anot jos, puslapis krovėsi ilgiau nei įprastai, o norėdama atlikti pavedimą ji sulaukė netikėtos žinutės.
„Gavėjo bankas nepriima SEPA pavedimų ir turėsiu atlikti tarptautinį mokėjimą. Bet aš žinau, kaip atliekami pavedimai, žinau, ką spausti, žinau eigą, visada viskas būna gerai. Nežinau, kas čia ne taip, iš kur tie tarptautiniai pervedimai, jei pavedimą darau Lietuvoje esančiam žmogui“, – rašė moteris.