Į portalą lrytas.lt kreipusis „Luminor“ klientė pranešė, kad prisijungti prie interneto banko pavyksta, tačiau toliau atlikti veiksmus sudėtinga – puslapis ilgai kraunamas, o jau norėdama atlikti pavedimą sulaukė netikėtos žinutės.
„Gavėjo bankas nepriima SEPA pavedimų ir turėsiu atlikti tarptautinį mokėjimą. Bet aš žinau, kaip atliekami pavedimai, žinau, ką spausti, žinau eigą, visada viskas būna gerai.
Nežinau, kas čia ne taip, iš kur tie tarptautiniai pervedimai, jei pavedimą darau Lietuvoje esančiam žmogui“, – rašė moteris.
„Luminor“ savo interneto svetainėje įspėja klientus dėl šiuo metu galimų sutrikimų naudojantis interneto banku ir mobiliąja programėle. Galimi nesklandumai ir dėl mokėjimų.
„Luminor“ komunikacijos vadovė Lietuvoje Indrė Baltrušaitienė portalui lrytas.lt patikslino, kad sutrikimai dėl mokėjimų kol kas fiksuojami tik bandant atlikti pavedimus iš „Luminor“ banko, tuo metu įeinantys mokėjimai vyksta įprastai, klientai pinigus turėtų gauti.
„Dirbame, kad išspręstume situaciją, ir atsiprašome dėl galimų sutrikimų“, – rašo bankas.