„Net nesitikiu, kad kasininkai pasisveikins – tą padaro retas, gerai išauklėtas darbuotojas. Tačiau tai, kas nutiko parduotuvėje, būtų sunku paaiškinti, – portalui lrytas.lt pasakojo vilnietis. – Maloniai pasiteiravau, ar „Rimi“ kortelėje yra susikaupę pinigų, kuriuos būtų galima nurašyti. Darbuotoja piktai atrėžė klausimu: „Kas..?!“.
Dar kartą pakartojau savo klausimą, ar kortelėje yra pinigų. Akcentavau, kad galėtų bendrauti ir maloniau, tačiau man buvo atrėžta: „Nenervuok, ateik pats ir padirbk“. Po tokių žodžių pasakiau, kad toks bendravimas visiškai nepriimtinas, tačiau tuo kasininkės replikos nesibaigė ir pasigirdo rusiškas keiksmažodis „P****c“.
Donatas minėjo, kad su darbuotoja taip tenka bendrauti jau antrą kartą, todėl kyla klausimas, kaip turi dirbti kasininkai ir bendrauti su klientais.
„Rimi Lietuva“ Rinkodaros ir viešųjų ryšių vadovė Dalia Čenkienė sureagavo į šią situaciją.
„Norėtume patikinti, kad ją išnagrinėjome ir ėmėmės veiksmų, jog tai ateityje daugiau nepasikartotų. Atsiprašome mūsų kliento dėl patirtos nemalonios situacijos“, – teigiama atsakyme.
Minima, kad klientų aptarnavimo kokybei skiriamas nuolatinis dėmesys: visi kasininkai praeina klientų aptarnavimo mokymus, supažindinami su darbo standartu, suteikiamos ir atmintinės.
„Šiuo konkrečiu atveju, bus imtasi papildomų priemonių – mandagus elgesys su klientais yra privalomas kiekvienam mūsų darbuotojui.
Skundų dėl aptarnavimo sulaukiame labai retai, visi jie yra išnagrinėjami ir padaromos išvados, taip bus elgiamasi ir šiuo atveju“, – komentavo prekybos tinklo atstovė.