Martynas už prekes sumokėjo automatinėje kasoje, todėl, sako, jis, net nebuvo galimybės, kad kas pasiteirautų, ar jam reikalingas vaistinės kuponas – jį kasa įmušė į kvitą ir tiek.
Prekybos tinklo atstovė Vaida Budrienė portalui lrytas.lt aiškino, kad tai – vienetinis atvejis.
„Klientas gavęs „Gintarinės vaistinės“ kuponą jį nuskenavo ne „Gintarinėje vaistinėje“, o „Iki“ parduotuvėje. Kadangi kupone atvaizduotas brūkšninis kodas, reiškia, kad tokia prekė kažkada ir buvo įvesta į mūsų sistemą. Ji ir atvaizduota jo čekyje“, – paaiškino V.Budrienė, pridūrusi, kad, klientui pageidaujant, prekybos tinklas kompensuos klaidą.
Paskelbus tekstą, portalas lrytas.lt sulaukė dar vieno skaitytojo laiško, kuriame rašė, jog ir jam teko ne savo noru nusipirkti vaistinės kuponą.
Kainų stebėjimo portalo Pricer.lt maisto krypties vadovas Petras Čepkauskas sako: vienas centas – juokinga suma, tačiau tai – principo reikalas, ypač turint omenyje, kad prekybos tinkle išmušama tūkstančiai kvitų.
„Prekybos tinklas – ne chaoso debesis. Kad būtų išmušta kaina, turi būti sukurtas algoritmas, kuris atsiranda pagal žmogaus nurodymus“, – sakė P.Čepkauskas.