Tyrimą atiko tyrimų bendrovė „YouGov“ ir Higienos bankas, į kurį gyventojai atneša aukojamus produktus, o šie išdalijami labdaroms ir tiems žmonėms, kuriems jų reikia.
Rezultatai parodė, kad dalis gyventojų negali įsigyti dezodorantų, skutimosi priemonių, skalbimo miltelių ir kitų valymo priemonių. 12 proc. apklaustųjų dėl šios priežasties vengė susitikti su kolegomis.
Ketvirtadalis iš 2,2 tūkst. apklaustųjų teigė, kad jie net nepirko tualetinio popieriaus ar muilo, o 30 proc. moterų nepirko menstruacijų metu reikalingų higienos priemonių.
„Dabar plaukus plaunu kartą per savaitę, anksčiau plaudavau kas antrą dieną... Kūno prausiklių nebeperku, naudoju šampūno putas“, – sakė moteris.
Kita respondentė teigė, kad jos namuose dažnai svarstoma, ar pirkti dantų pastą, ar kelioms minutėms įjungti šildymą.
Pusė apklaustųjų, kuriems trūksta higienos priemonių, teigė, kad dėl to jaučia nerimą, kiti – kad jiems gėda ir nepatogu.
„Anksčiau eidavau į miestą ir susitikdavau su draugais, bet mane apėmė nerimas dėl to, kaip atrodau ir kvepiu, todėl tapau atsiskyrėliu, esu nusiminęs, kad mano gyvenimas pasikeitė“, – sakė respondentas.
Augančios degalų ir maisto kainos dar labiau paaštrino šią problemą. Pigiausių prekių kaina parduotuvėse išaugo 17 proc.