Pokyčiai dėl šildymo kompensacijų ir pašalpų: verta žinoti vilniečiams

2022 m. spalio 20 d. 15:05
Vilniaus miesto savivaldybė
Išaugus besikreipiančiųjų dėl kompensacijų ir pašalpų srautams, Vilniaus savivaldybė suteikė galimybę jas užsisakyti savarankiškai telefonu.
Daugiau nuotraukų (2)
Ketvirtadienį startuojančia savarankiško prašymo teikimo telefonu paslauga gyventojai galės pasinaudoti bet kuriuo jiems patogiu paros ir savaitės metu. Autovedlys padės pateikti prašymą dėl būsto šildymo ir vandens kompensacijų bei socialinės pašalpos ar prasitęsti šios paramos gavimą.
Šia galimybe galės pasinaudoti visi vilniečiai, kurie yra kreipęsi dėl socialinių išmokų paslaugų anksčiau ir naudoja klaviatūrą turintį telefoną.
Paskambinus telefonu 8 700 35545, sistema atpažins skambinančiojo numerį ir jam reikės save autentifikuoti suvedant 4 paskutinius asmens kodo skaičius bei pasirinkti socialinės paramos rūšį. Pareiškėjas gaus garsinį patvirtinimą apie užsakytą paslaugą ir papildomai bus informuotas trumpąja SMS žinute arba automatiniu skambučiu (jei naudojasi priemone, į kurią nėra galimybės išsiųsti SMS). Prireikus papildomų duomenų ar dokumentų su gyventojais susisieks savivaldybės darbuotojai.
Paslauga teikiama lietuvių, rusų, lenkų bei anglų kalbomis.
Iki šiol gyventojai prašymą šildymo kompensacijai ar socialinei pašalpai galėjo teikti elektroniniu būdu arba atvykus į savivaldybę.

UAB „Lrytas“,
A. Goštauto g. 12A, LT-01108, Vilnius.

Įm. kodas: 300781534
Įregistruota LR įmonių registre, registro tvarkytojas:
Valstybės įmonė Registrų centras

lrytas.lt redakcija news@lrytas.lt
Pranešimai apie techninius nesklandumus pagalba@lrytas.lt

Atsisiųskite mobiliąją lrytas.lt programėlę

Apple App StoreGoogle Play Store

Sekite mus:

Visos teisės saugomos. © 2024 UAB „Lrytas“. Kopijuoti, dauginti, platinti galima tik gavus raštišką UAB „Lrytas“ sutikimą.