Gyventojai, bandantys prisijungti prie savo internetinės bankininkystės, iš pradžių išvydo užrašą „Paslauga laikinai neprieinama. Bandykite prisijungti po kelių minučių vėl arba naudokite kitą prisijungimo būdą“.
Vėliau šį užrašą pakeitė naujas – „Prisijungimas negalimas dėl techninių nesklandumų“.
Po kurio laiko buvo sulaukta daugiau skundų dėl neveikiančių ir kitų bankų internetinių bankininkysčių. Paaiškėjo, jog problema yra neveikiantis išmanus tapatybės patvirtinimo įrankis „Smart-ID“.
Klientams, bandantiems susisiekti su „Smart-ID“ pagalbos komanda, automatine balso žinute teigiama, jog programėles veikimas šiuo metu sutrikęs.
„Swedbank“ banko atstovas teigia, jog visi sutrikimai yra „Smart-ID“ pusėje, bei pakvietė naudotis kitais prisijungimo būdais.
„Trikdžiai Smart-ID pusėje. Klientus laikinai kviečiame naudotis kitais prisijungimo būdais, pavyzdžiui, biometriniais duomenimis, PIN kodų generatoriais, m-parašu“, - teigė banko atstovas, kurio komentarą portalui lrytas.lt pavyko gauti vėlų antadienio vakarą.
Paklausus, ar trikdžiai fiksuojami tik Lietuvoje, banko atstovas nurodė informacijos „šiuo metu negalintis nei patvirtinti, nei paneigti“.