Sutvarkė „Smart-ID“ sutrikimus: klientams teko naudotis kitais prisijungimo būdais

2022 m. rugpjūčio 30 d. 21:06
Lrytas.lt
Atnaujinta
Antradienio vakarą į portalą lrytas.lt kreipėsi skaitytojai, pastebėję, jog sutriko banko „Swedbank“ veikla. 
Daugiau nuotraukų (1)
Gyventojai, bandantys prisijungti prie savo internetinės bankininkystės, iš pradžių išvydo užrašą „Paslauga laikinai neprieinama. Bandykite prisijungti po kelių minučių vėl arba naudokite kitą prisijungimo būdą“.
Vėliau šį užrašą pakeitė naujas – „Prisijungimas negalimas dėl techninių nesklandumų“.
Po kurio laiko buvo sulaukta daugiau skundų dėl neveikiančių ir kitų bankų internetinių bankininkysčių. Paaiškėjo, jog problema yra neveikiantis išmanus tapatybės patvirtinimo įrankis „Smart-ID“.
Klientams, bandantiems susisiekti su „Smart-ID“ pagalbos komanda, automatine balso žinute teigiama, jog programėles veikimas šiuo metu sutrikęs.
„Swedbank“ banko atstovas teigia, jog visi sutrikimai yra „Smart-ID“ pusėje, bei pakvietė naudotis kitais prisijungimo būdais.
„Trikdžiai Smart-ID pusėje. Klientus laikinai kviečiame naudotis kitais prisijungimo būdais, pavyzdžiui, biometriniais duomenimis, PIN kodų generatoriais, m-parašu“, - teigė banko atstovas, kurio komentarą portalui lrytas.lt pavyko gauti vėlų antadienio vakarą.
Paklausus, ar trikdžiai fiksuojami tik Lietuvoje, banko atstovas nurodė informacijos „šiuo metu negalintis nei patvirtinti, nei paneigti“.

UAB „Lrytas“,
A. Goštauto g. 12A, LT-01108, Vilnius.

Įm. kodas: 300781534
Įregistruota LR įmonių registre, registro tvarkytojas:
Valstybės įmonė Registrų centras

lrytas.lt redakcija news@lrytas.lt
Pranešimai apie techninius nesklandumus pagalba@lrytas.lt

Atsisiųskite mobiliąją lrytas.lt programėlę

Apple App StoreGoogle Play Store

Sekite mus:

Visos teisės saugomos. © 2024 UAB „Lrytas“. Kopijuoti, dauginti, platinti galima tik gavus raštišką UAB „Lrytas“ sutikimą.