„Bandai registruotis, o tau siūlo po savaitės 14:45 val. Man sunku numatyti, ką veiksiu 14:45 val. po savaitės. Tai vieną kartą nespėjau. Neaptarnavo. Sako, registruokis iš naujo. Vėl po savaitės. Bandau aiškinti, kad man jų laikai netinka, kad turiu skubiai išvykti. Neveikia paaiškinimai. Kortelė guli banke. Žinau kuriame skyriuje, tik ateini ir paimi, bet man jos neatiduoda!“ – aiškino S.Stavickis-Stano.
Tą kartą teko išvykti po kortelės ir užsiregistruoti liepos 26 dienai. Tačiau tą pačią dieną užsakovai išsinuomavo įrašų studiją, tad teko vėl susisiekti su banku ir tartis dėl kito laiko.
„Skambinu į banką. Vėl laukiu penkiolika minučių spaudinėdamas skaičiukus. Sakau, kad planai pasikeitė. Siūlo savaitės galą. Man koncertai. Manęs nebus... Atiduokite po galais mano kortele! Jau nelaiko nervai...
Bankui vienodai. Atsiėmimas tik banko skyriuje su išankstine registracija. Tiesiog atvažiuoti į banką nebeįmanoma NIEKAIP. Nėra jokio skyriaus, kuris priimtų klientą, kad ir kritinėje situacijoje. Išankstinė registracija ir laikai tik po savaitės“, – toliau dėstė atlikėjas.
Kaip rašė jis, su pasekmėmis susidūrė jau dabar – atjungtos visos paslaugos, susijusios su banko kortele: nuo „Netlfix“, „YouTube“, „Gmail“ iki apsaugos kamerų duomenų bazės ir t. t.
„Metų gale uždraus atsiskaitymus grynaisiais. Pradžioje iki 3000 eurų, vėliau, matyt, dar mažiau. Ir štai žmogui panašioje į mano situacijoje nutiks nelaimė, reiks skubiai sumokėti. Bankas jo nepriims. Grynais negalės ir amen... Reikia sudrausminti bankus. Bankas privati įstaiga ir visada bandys kuo mažiau dirbti, kuo daugiau gauti. Bankui nesvarbu klientas. Tik to kliento lėšos. Gal tai ir nenormalu, bet suprantama.
Taip kaip degalinėje privalo būti tualetas ar automobilyje gesintuvas – bankas privalo gyvai priimti klientus ir be išankstinės registracijos. Dabar viskas juda 100 proc. finansinės skaitmenizacijos link. Ir susidaro toks įspūdis, kad žmonės palikti bankų sudraskymui. Net nežinau, kur kreiptis ir ką daryti...“
Portalui lrytas.lt SEB banko atstovė žiniasklaidai Ieva Dauguvietytė-Daskevičienė plačiau pakomentavo tokią situaciją.
„Nuoširdžiai apgailestaujame dėl susiklosčiusios nemalonios situacijos ir kliento patiriamų nepatogumų. Su klientu susiklosčiusią situaciją sprendžiame individualiai.
Visų pirma, primename, kad debeto mokėjimo kortelę (naują, atnaujintą ar pakeistą) klientai patogiai ir paprastai gali užsisakyti paštu į namus, darbą, studiją ar bet kurią kitą jiems patogią vietą. Gauti mokėjimo kortelę paštu yra saugu, nes siunčiama kortelė yra neaktyvi, ją aktyvinti gali tik pats klientas, prisijungęs prie savo interneto banko paskyros. Siunčiant paštu naują kortelę jos PIN kodas klientui taip pat pateikiamas interneto banke.
Šiuo metu korteles siunčiame paprastu ir registruotu paštu, artimiausioje ateityje taip pat svarstome pasiūlyti klientams ir kitų mokėjimo kortelių pristatymo būdų. Vis daugiau mūsų klientų mokėjimo korteles patogiai ir paprastai gauna į namus ar darbą paštu“, – atsakyme rašė SEB banko atstovė.
Taip pat banko atstovė žiniasklaidai teigė, kad bankas, prieš pereidamas prie darbo su išankstine registracija, darė klientų apklausą – 90 proc. apklaustųjų pasisakė už tokį banko darbo būdą, nes taip gali planuoti ir taupyti savo laiką.
„Tokiu atveju, jei klientui reikia skubiai atsiimti mokėjimo kortelę, deriname skubaus priėmimo banko skyriuje laiką tą pačią arba kitą dieną“, – dėstė I.Dauguvietytė-Daskevičienė.