Kaina, anot su portalu lrytas.lt susisiekusio vyro, buvo tikrai nemaža: visa šeima – jis, žmona ir keturi jų vaikai – 10 dienų atostogas į Turkiją, Kemerą įsigijo per „TezTour“ tarpininką „TravelTuras“ už 2,7 tūkst. eurų. Kartu dar važiavo ir jo tėvai, tačiau šie atostogavo trumpiau.
„Visur buvo prirašyta ir kad gausime gėrimus, sultis, ir kad bus vaisių. Bet per 15 metų pirmą kartą matau, kad, nuvažiavus į 5 žvaigždučių UAI viešbutį su 4 vaikais, gautume tik apelsinų su obuoliais. Ko prie baro nueisi, to negausi, ko tik barmeno paprašai, taip vis reikia papildomai susimokėti.
Bet, kai kartą palikome personalui arbatpinigių, tai tuoj pat atsirado ir braškės, ir trešnės kiekvieną kartą asmeniškai į kambarį“, – pasakojo vyras.
Maisto pasirinkimas per pusryčius, pietus ir vakarienę, pasak jo, irgi būdavo ne kaži koks. Maža to, šeima dar prisigaudė ligų iš viešbučio baseino, bet vietoj atsiprašymo iš viešbučio personalo gavo tik pylos, kodėl maudo vaikus baseine, o ne jūroje – esą „patys kalti“.
Nors šeima gyveno 4 – paskutiniame – aukšte, bet kondicionierius kambaryje neveikė nė vieną dieną. Vyro teigimu, personalas aiškino, kad jį įjungia nuo 18 val. vakaro iki 10 val. ryto, o patys poilsiautojai negalėjo jo reguliuoti – visas viešbutis turėjo tą pačią sistemą vienu režimu.
„Kelionių organizatoriui skundėsi ir kiti viešbutyje apsistoję lietuviai – jiems užkliuvo lygiai tie patys dalykai, kaip ir mums. Mūsų agentė, „Tez Tour“ atstovė, pas mus atėjo po pirmos viešbutyje praleistos dienos, tad ir mes išsakėme jai visas pretenzijas. Ji pasiūlė už 400 eurų persikelti į kitą viešbutį.
Dviese su žmona gal ir būtume persikėlę, bet su 4 vaikais, kai jau buvome išsikraustę visus daiktus, tai padaryti būtų buvę labai nepatogu.
O, galų gale, tuos 400 eurų geriau iškart būtume pridėję prie pirminės kainos dar perkant kelionę ir iškart būtume išvažiavę į kitą viešbutį, jeigu būtume žinoję, kad taip bus. Nes agentūros puslapyje viešbučio atsiliepimai buvo labai geri, buvo rašoma, kad tai „puikus šeimos viešbutis“, – kalbėjo skaitytojas.
Kelionių agentūros „Tez Tour“ atstovė Inga Aukštuolytė portalui lrytas.lt atsiųstame komentare labai apgailestavo, kad keliautojai nusivylė viešbučiu. „Jie kelionę pirko internetu, tad kelionių agentas negalėjo jų pakonsultuoti dėl viešbučio pasirinkimo.
Jei kelionė perkama be agento rekomendacijų, visuomet patariame patiems turistams atidžiai perskaityti visą informaciją, pateikiamą apie viešbutį, peržvelgti keliautojo atmintinę. Taip pat verta susipažinti su kitų keliautojų atsiliepimais bei atkreipti dėmesį į viešbučio teikiamas paslaugas: koks maitinimas bei gėrimai būna įskaičiuoti pagal viešbučio maitinimo tipą, kokio poilsio galima tikėtis“, – patarė ji.
Pasak atstovės, konkrečiai prie šio viešbučio buvo nurodyta, kad jis skirtas ekonominės klasės šeimų poilsiui. O sužinojus, kad viešbutis neatitinka keliautojų lūkesčių, agentūros atstovas Turkijoje pasiūlė alternatyvių viešbučių variantus, tačiau jų poilsiautojai atsisakė.
„Taip pat norėtume akcentuoti ir tai, kad, kaip ir visi kiti viešbučio siūlomi maitinimo tipai, taip ir „ultra viskas įskaičiuota“ (UAI) skirtinguose viešbučiuose šiek tiek skiriasi. Kiekvienas viešbutis pats savarankiškai sprendžia, kokios paslaugos į tai įskaičiuojamos.
Poilsiautojai gali gauti kai kuriuos viešbučio administracijos nustatytus užsienio gamybos alkoholinius bei gaiviuosius gėrimus ir / arba papildomas paslaugas. Tačiau, turint itin konkrečių lūkesčių maitinimo tipui, geriausia dėl viešbučio teikiamų paslaugų tikslaus aprašo kreiptis į kelionių organizatorių arba viešbučio administraciją dar prieš pasirenkant viešbutį“, – aiškino I.Aukštuolytė.