„Manau, kad kainos bus tokios pat aukštos ar aukštesnės nei prieš pandemiją“, – sakė jis ketvirtadienį Europos oro bendrovių konferencijoje Briuselyje.
„Lufthansa“ vadovas Carstenas Spohras atkreipė dėmesį į tai, kad poveikį skrydžių kompanijoms šiuo metu turi ne tik aukštos degalų kainos, bet ir infliacija. Tačiau esą pastaraisiais dešimtmečiais niekas taip nepigo kaip lėktuvų bilietai Europoje.
„Skraidymas ir toliau bus labai prieinamas, palyginti su kitais produktais“, – sakė C.Spohras.
M.O'Leary‘is pasisakė už tai, kad būtų atidėtas dalies sugriežtintų ES klimato tikslų, vadinamojo „Fit for 55“ paketo, įgyvendinimas. Jame pasiūlyti įstatymai turi padėti ES šalims iki 2030 metų 55 proc., palyginti su 1990-aisiais, sumažinti CO2 emisijas ir iki 2050 metų tapti neutraliomis klimatui.
„Ryanair“ vadovas teigė nemanąs, kad jo klientai galėtų sau leisti mokėti už skrydžius daug didesnius aplinkos mokesčius tuo metu, kai naftos kaina siekia 120 dolerių už barelį.