Vadinasi, 11 val. 11 min. Vilniuje turėjęs būti traukinys geriausiu atveju 10 val. turėjo būti tik Šiauliuose.
Negana to, į vėluojantį traukinį bilietų apskritai nepardavė, nes nebebuvo vietų – iš Klaipėdos iki pat Vilniaus vykstantis traukinys išriedėjo vos su trim vagonais – dvigubai trumpesnis nei turėjo.
„Traukinys Klaipėda-Vilnius (06 val. 30 min. – 11 val. 11 min.) išvykti 1 val. 24 min. vėlavo dėl elektronikos gedimo.
Iš Klaipėdos turėjo išvykti dviejų sąstatų traukinys, tačiau išvyko vienas sąstatas, kurį sudaro trys vagonai. Siekiant išspręsti susiklosčiusią situaciją ir atsižvelgiant į keleivių skaičių, keleiviams, iš Klaipėdos vykusiems iki Šiaulių, buvo pasiūlyta vykti traukiniu Klaipėda-Radviliškis. Šis traukinys iš Klaipėdos pajudėjo 7 val. 45 min“, – portalui lrytas.lt perdavė „Lietuvos geležinkelių“ atstovė Laura Gabrilavičiūtė.
Ji nurodė, kad keleiviai gali kreiptis į bendrovę „LTG Link“ ir atgauti lėšas už nepanaudotą bilietą (jei nebegalėjo vykti), pasikeisti turėtą bilietą į kitą laiką arba kreiptis dėl kompensacijos už vėlavimą. Kaip numato keleivių vežimo taisyklės, galima atgauti 25 proc. sumokėtos bilieto kainos, kai vėluojama į atvykimo stotį arba stotelę nuo 60 iki 119 minučių, ir 50 proc. sumokėtos bilieto kainos tuo atveju, kai vėluojama atvykti į atvykimo stotį arba stotelę 120 ar daugiau minučių.
Tai padaryti galima pasirinktu patogiu būdu: Užpildžius atsiliepimų formą: https://www.traukiniobilietas.lt/portal/feedback, telefonu 8 700 55 111, el. paštu informacija@ltglink.lt