Prekybos tinklo „Iki“ komunikacijos specialistė Gintarė Kitovė portalui lrytas.lt sakė, jog šiais metais pastebimas išaugęs susidomėjimas valstybės vėliavomis – jų pardavimai, palyginti su pernai metais, padvigubėjo.
Taip pat populiarios tautiniais simboliais paženklintos prekės yra rašikliai su Vyčio simboliu, tekstiliniai maišeliai su tautiniais motyvais, vėliavos spalvomis paženklinti raktų pakabukai ir panašūs tautinės simbolikos suvenyrai.
„Matome, kad gyventojai linkę įsigyti ne tik simbolinę, bet ir praktinę funkciją turinčių tautine simbolika paženklintų prekių. Tautiniais suvenyrais pirkėjai apsirūpina ne tik prieš Vasario 16-ąją, bet ir prieš kitas valstybines šventes“, – sakė tinklo atstovė.
Prekybos tinklo „Rimi“ atstovė Gabrielė Šerėnienė taip pat patvirtino, kad prieš valstybinę šventę auga įvairios simbolikos pardavimai – ne tik Lietuvos vėliavos, bet ir nacionalinių spalvų šalikai, ženkliukai su Lietuvos vėliava, netgi šiai temai tinkantys plaukų aksesuarai.
Didžiausio simbolikos pirkėjų antplūdžio tikimasi šventės išvakarėse.
Tuo metu „Maximos“ Komunikacijos ir įvaizdžio departamento direktorė Ernesta Dapkienė pastebi, kad šiuo metu populiariausias pirkėjų pasirinkimas yra popierinės ir automobilinės vėliavėlės.
„Nors šiemet vėliavų pardavimai yra apie 20 proc. mažesni nei pernai, tačiau jos yra ta prekė, kurią kartą įsigijus galima naudoti ne vienerius metus. Šį vasarį pirkėjai daugiau perka įvairių suvenyrų, pavyzdžiui, raktų pakabukų – palyginti su pernai, jų nupirkta 13 proc. daugiau. Tušinukų su atributika pardavimai išaugo daugiau nei 60 proc.“ – vardijo ji.