SEB bankas paaiškino, ką daryti kai kurių paslaugų vis dar negaunantiems klientams

2021 m. lapkričio 5 d. 10:56
Lrytas.lt
Ketvirtadienį sutrikus kai kurioms SEB banko paslaugoms, dalis klientų ir po paros teigia negaunantys pervestų pinigų.
Daugiau nuotraukų (1)
Kaip portalui lrytas.lt perdavė SEB banko atstovė Ieva Dauguvietytė-Daškevičienė, techniniai sutrikimai buvo pašalinti ketvirtadienio vakarą, pinigų pervedimai nuo to laiko vykdomi kaip įprastai.
„Vakar dieną vykdyti pinigų pervedimai, kurie buvo nepasiekę gavėjų kituose bankuose sąskaitų, vėliausiai buvo įvykdyti iki penktadienio 9 val. ryto. Jei klientas buvo pasirinkęs mokėjimą vykdyti tik kaip momentinį, jis grįžo atgal į sąskaitą, todėl prašome jį pakartoti“, – paaiškino banko atstovė.
Ji nurodė, kad gali pasitaikyti pavienių atvejų, kai lėšos gali būti vis dar nepasiekusios gavėjų sąskaitų. Tokiu atveju prašoma klientų susisiekti su banku asmeniškai, kad būtų galima patikrinti konkrečią situaciją.
Priminsime, kad ketvirtadienį dėl techninių priežasčių dalis mokėjimų, kuriuos SEB banko klientai tądien atliko per mobiliąją programėlę ar atsiskaitydami už prekes ar paslaugas internetu, laiku nepasiekė gavėjų kituose bankuose. Mokėjimai SEB banko viduje ir atliekami SEB interneto banke į SEB ir kitus bankus vyko įprastai.
SEB bankaspinigų pervedimas^Instant
Rodyti daugiau žymių

UAB „Lrytas“,
A. Goštauto g. 12A, LT-01108, Vilnius.

Įm. kodas: 300781534
Įregistruota LR įmonių registre, registro tvarkytojas:
Valstybės įmonė Registrų centras

lrytas.lt redakcija news@lrytas.lt
Pranešimai apie techninius nesklandumus pagalba@lrytas.lt

Atsisiųskite mobiliąją lrytas.lt programėlę

Apple App StoreGoogle Play Store

Sekite mus:

Visos teisės saugomos. © 2024 UAB „Lrytas“. Kopijuoti, dauginti, platinti galima tik gavus raštišką UAB „Lrytas“ sutikimą.