„Mamai padariau pavedimą ryte, apie 9 val. Dar iki šiol negavo pinigų. Paskambinus į banką patvirtino, kad yra sutrikimų, bet žmonių apie tai neinformuoja. Mama nuėjo apsipirkti ir prie kasų liko kvailio vietoje“, – popietę portalui lrytas.lt rašė skaitytojas Andrejus.
SEB banko atstovė Ieva Dauguvietytė-Daškevičienė nurodė, kad dėl techninių priežasčių dalis mokėjimų, kuriuos banko klientai šiandien atliko per mobiliąją programėlę ar atsiskaitydami už prekes ar paslaugas internetu, kol kas nepasiekė gavėjų kituose bankuose.
„Dedame pastangas, kad kuo greičiau išspręstume šią situaciją. Atkreipiame dėmesį, kad mokėjimai SEB banko viduje ir atliekami SEB interneto banke į SEB ir kitus bankus vykdomi kaip įprastai“, – nurodė I.Dauguvietytė-Daškevičienė.