Norėdami atsiskaityti kortelėmis „Swedbank“ klientai susidūrė su keblumais

2021 m. lapkričio 1 d. 12:34
Lrytas.lt
Atnaujinta
Banko „Swedbank“ klientai lapkričio 1-ąją, pirmadienį, ne visuomet galėjo atsiskaityti banko kortelėmis ar atlikti pavedimą.
Daugiau nuotraukų (2)
Kaip portalui lrytas.lt nurodė banko atstovas Saulius Abraškevičius, apie pirmadienio vidudienį mokėjimo pavedimai ir atsiskaitymai mokėjimo kortelėmis vyko lėčiau arba su trikdžiais.
Kokios to priežastys, kol kas neaišku – bankas aiškinasi, kodėl kilo nesklandumai.
Tuo metu socialiniuose tinkluose žmonės rašė, kad atsiskaitymai ne vyko lėčiau, o apskritai buvo negalimi.
banko kortelėSwedbank^Instant
Rodyti daugiau žymių

UAB „Lrytas“,
A. Goštauto g. 12A, LT-01108, Vilnius.

Įm. kodas: 300781534
Įregistruota LR įmonių registre, registro tvarkytojas:
Valstybės įmonė Registrų centras

lrytas.lt redakcija news@lrytas.lt
Pranešimai apie techninius nesklandumus pagalba@lrytas.lt

Atsisiųskite mobiliąją lrytas.lt programėlę

Apple App StoreGoogle Play Store

Sekite mus:

Visos teisės saugomos. © 2024 UAB „Lrytas“. Kopijuoti, dauginti, platinti galima tik gavus raštišką UAB „Lrytas“ sutikimą.