Prekybos tinklas atliko klientų tyrimą ir nustatė, kad nuolaidų kortelė „Moja Biedronka“ (liet. – „Mano Biedronka“) pastaruoju metu sulaukia vis didesnio dėmesio iš pirkėjų Lietuvoje ir Vokietijoje, iš kur vien per šią vasarą kortelei gauti atlikta nuo 700 iki 1,5 tūkst. registracijų.
Dėl šių priežasčių „Biedronka“ nusprendė nuolaidų korteles pasiūlyti ir mūsų šalyje, o pirmiausia – Pietų Lietuvoje.
Kaip Alytausgidas.lt naujienų portalą informavo prekybos tinklo „Biedronka“ atstovai, mobiliąją šio tinklo nuolaidų kortelės reklamą ant ratų Marijampolės ir Alytaus gatvėse bus galima pamatyti nuo liepos 29 iki 31 dienos. Miestelėnams bus dalinami firminiai balionai, o pagalbininkės dzūkams ir suvalkiečiams gatvėse talkins pildant kortelei gauti reikalingą informaciją.
Tai – pirmoji tokia „Biedronkos“ pirkėjų pritraukimo akcija ne internete, spaudoje ar kituose informaciniuose kanaluose, o „gyvai“ atvykstant į Lietuvą.
Lietuvos ir Vokietijos gyventojams nuo pavasario yra sudarytos galimybės nuolaidų kortelę užsisakyti ir internetu, tam tereikia lietuviško arba vokiško telefono numerio.
Remiantis „Euromonitor international“ agentūros atlikto tyrimo 2021 metų duomenimis, 56 proc. Lenkijos vartotojų kaip vieną iš motyvų apsipirkti prekybos tinkluose mini specialius pasiūlymus ir akcijas. Tai yra 10 procentų didesnis rezultatas nei pasaulio vidurkis ir patvirtina faktą, kad Lenkijos vartotojai yra linkę pirkti racionaliai. Todėl žemų kainų parduotuvės išlieka sparčiausiai augančios ir lyderiaujančios maisto prekių rinkoje Lenkijoje.
2020 m. žemų kainų parduotuvių rinkos dalis Lenkijoje padidėjo 11 proc. ir sudarė 35 proc. visos maisto prekių mažmeninės prekybos rinkos dalies. Remiantis minėtos agentūros vyriausiosios konsultantės Marijos Milaševič duomenimis, „Biedronka“ didžiausią dėmesį skiria prieinamoms kainoms bei asortimento tobulinimui, ypač šviežių produktų kategorijoje, atsižvelgdama į didėjančią sveikos gyvensenos tendenciją.
„Euromonitor International“ 2021 m. mitybos tyrimu, 73 proc. lenkų stengiasi valgyti daugiau šviežių vaisių ir daržovių, kad papildytų savo mitybą sveikatai palankiais produktais.
Taigi, viena vertus, „Biedronka“ turi naudos iš pirkėjų susidomėjimo nuolaidomis ir specialiais pasiūlymais, kita vertus –laikomasi sėkmingos strategijos daugiausia dėmesio skiriant vartotojų lūkesčius patenkinimui – racionalumui, patogumui ir sveikai gyvensenai.
Be to – neseniai bendrovė į savo veiklą įtraukė tvarios veiklos principus, kas yra ir investicija į būsimą plėtrą, turės ilgalaikę įtaką, todėl teigiamai veiks „Biedronka“ veiklą ne tik Lenkijos, tačiau ir kitose rinkose.