Košmariškai prasidėjusi kelionė traukiniu baigėsi nelaime Kretingoje: keleiviai liko nesupratę, kas nutiko (65)

Kelionė Vilnius-Klaipėda socialiniuose tinkluose tapo aršių diskusijų objektu. Dalis keleivių skundėsi pernelyg aukšta temperatūra, kiti – užsitęsusia kelione. Įmonės atstovas tikino, kad traukinių techninė būklė gera ir paaiškino, kodėl kelionė taip užsitęsė.

Kelionė Vilnius-Klaipėda socialiniuose tinkluose tapo aršių diskusijų objektu.<br>D. Umbraso asociatyvioji nuotr.
Kelionė Vilnius-Klaipėda socialiniuose tinkluose tapo aršių diskusijų objektu.<br>D. Umbraso asociatyvioji nuotr.
Dalis keleivių skundėsi pernelyg aukšta temperatūra, kiti – užsitęsusia kelione.<br>J.Stacevičiaus nuotr.
Dalis keleivių skundėsi pernelyg aukšta temperatūra, kiti – užsitęsusia kelione.<br>J.Stacevičiaus nuotr.
Kelionė truko 7 valandas.<br>M.Patašiaus nuotr.
Kelionė truko 7 valandas.<br>M.Patašiaus nuotr.
„Lietuvos geležinkelių“ atstovas spaudai Tomas Digaitis pripažino, jog traukinys patyrė techninių gedimų.<br>V.Ščiavinsko nuotr.
„Lietuvos geležinkelių“ atstovas spaudai Tomas Digaitis pripažino, jog traukinys patyrė techninių gedimų.<br>V.Ščiavinsko nuotr.
Daugiau nuotraukų (4)

Lrytas.lt

Jul 21, 2021, 6:31 PM, atnaujinta Jul 21, 2021, 6:31 PM

Portalo skaitytojas Vilimas socialiniame tinkle „Facebook“ išreiškė pasipiktinimą liepos 11 d. vykusia kelione traukiniu Vilnius-Klaipėda. Pasak vaikino, puspenktos valandos trukusi kelionė vyko be oro kondicionavimo, nors lauke temperatūra siekė 31 laipsnį.

„Teigė, kad kondicionierius ką tik sugedo, bet, kadangi konduktoriams irgi mirtinai įgriso, kad jų pranešimus darbdaviai ignoruoja, galų gale papasakojo, kad Lietuvos geležinkeliams tiesiog neapsimoka rūpintis savo keleiviais. Juk vis tiek „važiuoja kaitintis prie jūros, nenumirs ir čia“, – nepasitenkinimą reiškė vaikinas.

Traukinio keleivio komentaras sulaukė ir pritariančių, ir priešingą poziciją reiškiančių nuomonių. Viena „Facebook“ vartotoja pasidalino neigiama artimųjų kelionės traukiniu patirtimi. Pasak jos, pastarąjį mėnesį tuo pačiu maršrutu keliavo moters dukra bei mama.

„Mamos kelionė iš viso truko 7 val., dukros dar ilgiau (liepos 10 d.). Su sugedimais, pakartotiniais sugedimais, sustojimais dėl kitų priežasčių, neišleidimu į lauką sustojus 2,5 val., baisiam karštyje. Traukiny maisto neduodama dėl pandemijos ribojimų. Visas pasirūpinimas – vienas buteliukas vandens. Žodžiu, po patirto dviejų artimų žmonių košmaro, į traukinius Lietuvoje ilgai nebežiūrėsime“, – guodėsi moteris.

Paklaustas apie neigiamas klientų patirtis „Lietuvos geležinkelių“ atstovas spaudai Tomas Digaitis pripažino, jog traukinys patyrė techninių gedimų.

„Pastarųjų dienų karščiai, kai oro temperatūra pakyla virš 30 laipsnių, neigiamai veikia ne tik keleivius, bet ir techniką. Liepos 10 dienos rytinė kelionė iš Vilniaus į Klaipėda mūsų keleiviams tikrai buvo sudėtinga. „LTG Link“ komanda dėjo didžiules pastangas, kad žmonės patirtų kuo mažiau diskomforto, tačiau aplinkybės nebuvo dėkingos“, – aiškino jis.

Pasak T.Digaičio, dėl techninio gedimo Kaišiadoryse traukiniui teko laukti pakaitinio lokomotyvo pagalbos. „Tokie gedimai nėra dažni, o bendra „LTG Link“ traukinių techninė būklė atitinka visus standartus – visi traukiniai yra absoliučiai saugūs ir techniškai tvarkingi. Tačiau genda ir nauji automobiliai, o traukinys techniškai yra net sudėtingesnis mechaninis įrenginys“, – kalbėjo atstovas spaudai.

„Visų antra, jau beveik pasiekus Klaipėdą, Kretingos mieste įvyko eismo incidentas, kurio metu traukinys partrenkė žmogų. Pagal galiojantį reglamentą, nelaimingo atsitikimo metu traukinys su visais keleiviais turėjo laukti kol į įvykį atvyks policijos pareigūnai ir įvertins visas incidento aplinkybes. Tokiais atvejais mes negalime keleivių išleisti į lauką – tiek dėl jų saugumo, tiek dėl įvykio aplinkybių tyrimo“, – susidariusią situaciją paaiškino T.Digaitis.

Policijos departamento pranešime sakoma, kad traukinys 65-erių vyrą partrenkė 13 val. 45 min. Kūlupėnų kaime. Pradėtas ikiteisminis tyrimas mirties priežasčiai nustatyti.

Kodėl traukinių patalpos nebuvo kondicionuojamos, „Lietuvos geležinkelių“ atstovas spaudai nepaaiškino.

Spauskite mygtuką „VISI KOMENTARAI“ ir reikškite savo nuomonę.

UAB „Lrytas“,
Gedimino 12A, LT-01103, Vilnius.

Įm. kodas: 300781534
Įregistruota LR įmonių registre, registro tvarkytojas:
Valstybės įmonė Registrų centras

lrytas.lt redakcija news@lrytas.lt
Pranešimai apie techninius nesklandumus webmaster@lrytas.lt

Atsisiųskite mobiliąją lrytas.lt programėlę

Apple App Store Google Play Store

Sekite mus:

Visos teisės saugomos. © 2021 UAB „Lrytas“. Kopijuoti, dauginti, platinti galima tik gavus raštišką UAB „Lrytas“ sutikimą.