„Nauji klientai registruotis Užimtumo tarnyboje kaip ir iki šiol yra kviečiami internetu. Taip pat svarbu žinoti, kad jau užsiregistravusiems asmenims konsultacijos dieną atvykti kontaktiniam aptarnavimui nereikės.
Paskirtu laiku nuotolinėmis priemonėmis su klientu susisieks jį aptarnaujantis specialistas. Su juo derins ir tolesnius paslaugų teikimo būdus“, – sako laikinai einanti Užimtumo tarnybos Priemonių įgyvendinimo organizavimo skyriaus vedėjos pareigas Vaida Kamandulienė.
Prasidėjus antram šių metų pusmečiui, į Užimtumo tarnybą atvykti galės tik iš anksto su savo specialistu susisiekę ir konkretų aptarnavimo laiką sutarę gyventojai. Tai, kaip teigiama tarnybos pranešime, padės valdyti klientų srautus klientų aptarnavimo skyriuose ir prisidės prie visų klientų ir darbuotojų saugumo.