„Kosmetikos parduotuvėje pasiėmiau porą kremų ir atsistojau prie kasos. Atsiskaitau įprastai telefonu arba laikrodžiu. Nesuveikė nei vienas, nei kitas. Tada bandžiau atsiskaityti kortele. Laimei, buvau ją pasiėmusi. Nesuveikė.
Bandžiau pinigus pervesti į „Revolut“ kortelę. Vėl neveikia“, – portalui lrytas.lt pasakojo Gabija, paminėdama, kad jai nepavyko net prisijungti prie mobiliosios programėlės, veido atpažinimo funkcija taip pat nesuveikė.
Tokių atsiskaityti kortele negalėjusių žmonių – ne vienas. Gabija teigė mačiusi prie „Swedbank“ bankomato nusidriekusią ilgą eilę.
„Nugirdau, kaip du vyrai kalbasi ir klausė: „Ar tau jau veikia?“ – sakė vilnietė.
„Moralas paprastas – jei neturi grynųjų, gali patekti į nemalonią padėtį“, – pridūrė ji.
Portalas lrytas.lt kreipėsi į „Swedbank“ atstovą spaudai Saulių Abraškevičių, kuris patvirtino, kad šiandien sutrikimų būta.
„Šiuo metu fiksuojame trumpalaikius trikdžius. Kai kuriems žmonėms gali būti sunkiau atsiskaityti banko kortelėmis.
Aiškinamės priežastis ir stengsimės kuo greičiau viską sutvarkyti“, – komentavo jis, paminėdamas, kad problemos fiksuotos tik atsiskaitant banko kortelėmis, o interneto bankininkystės paslaugos veikia.
Apie 16 val. „Swedbank“ atstovas pranešė, kad problema jau sutvarkyta ir atsiskaityti kortelėmis didžiajai daliai klientų jau turėtų pavykti.