Papietavęs pajūrio kavinėje pateko į keblią situaciją: teko susimokėti dukart, įspėja ir kitus

Savaitgalį pajūryje praleidusiam telšiškiui pietūs viename kurorto restorane atsiėjo dvigubai. Bankas ir restoranas įvykį vadina technine klaida, tačiau telšiškis perspėja – neskubėkite būti pernelyg sąžiningi.

Savaitgalį pajūryje praleidusiam telšiškiui pietūs viename kurorto restorane atsiėjo dvigubai.<br>V.Skaraičio nuotr.
Savaitgalį pajūryje praleidusiam telšiškiui pietūs viename kurorto restorane atsiėjo dvigubai.<br>V.Skaraičio nuotr.
Klaida įvyko dėl kortelių skaitytuvus aptarnaujančios įmonės UAB „Net Group“ klaidos.<br>D.Umbraso nuotr.
Klaida įvyko dėl kortelių skaitytuvus aptarnaujančios įmonės UAB „Net Group“ klaidos.<br>D.Umbraso nuotr.
Vyriškis mano, kad jei būtų mokėjęs grynais, nesklandumų būtų pavykę išvengti.<br>T.Bauro nuotr.
Vyriškis mano, kad jei būtų mokėjęs grynais, nesklandumų būtų pavykę išvengti.<br>T.Bauro nuotr.
Daugiau nuotraukų (3)

Lrytas.lt

2021-06-11 17:02

Pirmą vasaros savaitgalį Šventosios kavinėje „Floros Simfonija“ pietavęs telšiškis Vitalijus pateko į nemalonią situaciją. Už patiekalą pajūrio kavinėje teko susimokėti keliskart.

Vyras pasakoja pirmadienį pastebėjęs, jog nuo sąskaitos nebuvo nuskaičiuoti ar rezervuoti restorane banko kortele išleisti pinigai. Norėdamas pasikonsultuoti, kaip elgtis, Vitalijus susisiekė su banku.

„Pamaniau, kad veltui pavalgiau. Paskambinau į „Swedbank“. Konsultantė, su kuria kalbėjau, patikrino ir pasakė, kad kavinė tikriausiai apsiriko“, – prisiminė vyriškis.

Norėdamas pasielgti teisingai, telšiškis susisiekė su restoranu ir sumokėjo antrą kartą. „Užgraužė sąžinę, kad veltui pavalgiau. Nenorėjau, kad mane aptarnavusi jauna padavėja nukentėtų, todėl paskambinau į kavinę. Man iškart atsiuntė kavinės rekvizitus, aš sumokėjau“, – pasakojo Vitalijus.

Netrukus vyriškis pastebėjo, kad nuo sąskaitos nuskaityta dviguba suma. „Paskambinau į banką. Man pasakė, kad čia sistemos klaida – nepatinka, rašyk pretenziją“, – aiškino Vitalijus.

Techninė klaida

Kavinės „Floros simfonija“ vadybininkė Marina Tautkuvienė tikina, kad klaida įvyko dėl kortelių skaitytuvus aptarnaujančios įmonės UAB „Net Group“ klaidos. Pasak įmonės atstovų, šiuo metu vykdomi naujinimai, dėl kurių savaitgalį vykdyti apmokėjimai grįžo atgal į kavinės klientų sąskaitas.

„Ši bėda tęsiasi iki šiol. Mes nepriimame atsiskaitymų kortele adresu Topolių g. 1, nes jie patys nežino, kame yra esmė. Kreipėsi į technikos skyrių. Paaiškino, kad vyksta programos atnaujinimas ir visos sekmadienį vykdytos operacijos, berods, 1,7 tūkst. grįžo į klientų sąskaitas“, – tikino restorano vadybininkė.

Pasak jos, situaciją mėginama spręsti. „UAB „Net Group“ skambinome šimtą kartų, siuntėme čekius. Atsakymas buvo, kad dėl programos atnaujinimo pinigai nepateko į mūsų sąskaitą, tačiau žadėjo, kad viskas susitvarkys. Galiausiai viskas gavosi taip, kad žmonėms nuskaičiavo po du kartus, bet jie žadėjo viską grąžinti“, – vylėsi restorano vadybininkė.

Apie incidentą galėjo ir nesužinoti

M.Tautkuvienė pripažino, kad jei ne restorane pietavę darbuotojų pažįstami ir vienintelis kliento skambutis, situacija galėjo likti neišaiškinta.

Jai antrino ir restorane lankęsis telšiškis. „Per sąžiningumą nukentėjau. Jei būčiau mokėjęs ne kortele, o grynais, nieko panašaus nebūtų buvę“.

Vitalijus viliasi kuo greičiau atgausiantis pinigus: „Jei kavinė galėtų tiesiog pervesti, būtų paprasčiau“.

„Swedbank“ atstovas spaudai Saulius Abraškevičius incidentą pavadino technine klaida ir patikino, kad tokių atvejų pasitaiko retai.

„Turint omenyje, kokie dideli mokėjimų srautai vykdomi naudojant kortelių skaitytuvų įrangą, tokie nesusipratimai iš tiesų nėra dažnas dalykas. Jie gali kilti dėl kelių priežasčių, pavyzdžiui, dėl ryšio trūkumų ar per lėtai veikiančios aptarnavimo sistemos, tačiau kiekvienas atvejis yra individualus ir aplinkybes bankas aiškinasi atskira tvarka. Šiuo atveju galima sakyti, kad buvo atliktas dvigubas mokėjimas“, – situaciją paaiškino S.Abraškevičius.

Paklaustas, ar klientas atgaus pinigus, „Swedbank“ atstovas sakė, kad tokia galimybė sudaroma incidentui įvykus dėl techninių priežasčių.

„Pastebėjęs, jog buvo atliktas dvigubas mokėjimas, žmogus turi kreiptis į kortelę išdavusį banką. Šis kreipiasi į banką, priėmusį kortelę, kuris aplinkybes aiškinasi su prekybininku, aptarnavusiu kortelės turėtoją. Kiekviena tokia pretenzija yra nagrinėjama individualiai, ir jei nustatoma, jog tai buvo dėl techninių trikdžių kilęs nesusipratimas, pinigai būna grąžinami kortelės turėtojui“, – patikino S.Abraškevičius.

Restorano vadybininkė pasakojo, kad dėl nemalonios situacijos kliento atsiprašė ir pažadėjo grąžinti pinigus. „Mes žmogaus labai atsiprašėme. Jei per 3 dienas pinigai nebus pervesti banko, pervesime asmeniškai“, – sakė ji.

Tačiau telšiškis Vitalijus karčiai nusišypsojo: „Ne visada reikia skubėti elgtis sąžiningai. Jei matote, kad mokėjimas nenuskaitytas, atėjus laikui vis tiek nuskaitys“.

UAB „Lrytas“,
A. Goštauto g. 12A, LT-01108, Vilnius.

Įm. kodas: 300781534
Įregistruota LR įmonių registre, registro tvarkytojas:
Valstybės įmonė Registrų centras

lrytas.lt redakcija news@lrytas.lt
Pranešimai apie techninius nesklandumus pagalba@lrytas.lt

Atsisiųskite mobiliąją lrytas.lt programėlę

Apple App Store Google Play Store

Sekite mus:

Visos teisės saugomos. © 2024 UAB „Lrytas“. Kopijuoti, dauginti, platinti galima tik gavus raštišką UAB „Lrytas“ sutikimą.