„Tokia karantino situacija truputėlį neramina, ar pavyks rudenį atsidaryti. Praeitą laikotarpį dirbome projektavimo stadijoje, iš tikrųjų tai užtruko, tiek įmonės su kuriomis dirbome, pradedant nuo projektavimo inžinerinių tinklų derinimo, iki interjero projektavimo, viskas pakankamai užsitęsė. Galvojome, kad tokiu metu jau būsime atsidarę“, – patirtimi dalinasi traukinio savininkas M.Platūkis.
Traukinio-kavinės įrengimo metu, karantinas nebuvo vienintelė problema, su kuria teko susidurti mūsų pašnekovui Mindaugui. Sunkumų yra įvairiausių: su biurokratais, žemės išsipirkimo derinimu, vandentiekio ir kanalizacijos inžinerinių tinklų patiesimu. Vandens įvedimas trunka jau metus.
„Projektas iš tikrųjų pakankamai sudėtingas, statybininkams bei projektuotojams, visiems tai pakankamai naujas dalykas. Niekas neturi patirties, netgi pavyzdžiui, kaip jį tinkamai apšiltinti, kokias medžiagas naudoti, tam yra tikrai maži atstumai.
Traukinio vagono būklė buvo tikrai pakankamai prasta: pradėję ardyti radome daug supuvusių vietų, reikėjo keisti naujai, virinti rėmus, impregnuoti ir apšiltinti. Norime gerai padaryti, traukinį jau esame apsišildę, tiek stogą, tiek sienas ir grindis. Ruošiame jį tikrai atsakingai, norime, kad jis veiktų ir žiemą, ir galėtumėme priimti žmones“, – apie darbo procesus pasakoja M.Platūkis.
Tikimės, jog traukinio-kavinės savininko pastangos ir darbas atneš rezultatų, kuriuos Alytaus miesto gyventojai ir svečiai išvys jau rudenį.