„Mes atrandame labai didelę klaidą, susijusią su jūsų paskyra. Prašome atnaujinti savo informaciją paspaudę šią nuorodą: Spauskite čia Norėdami patikrinti dabar toliau internete.
Sveikinimai, citadelė (LT) sukčiavimo prevencijos skyrius“, – rašoma laiške.
Banko Rinkodaros ir komunikacijos skyriaus vadovė Jovita Bazevičiūtė portalui lrytas.lt perdavė, kad bankas pranešimų apie tariamai banko vardu siunčiamus el. pašto laiškus, kuriuose kaip priedas atvaizduojamas dokumentas su galimai kenksminga nuoroda arba pateikiama nuoroda, kurią paspaudus prašoma atnaujinti asmeninius duomenis, sulaukia pavienių.
„Kviečiame žmones išlikti budrius ir neatidarinėti el. laiškų priedų, nespausti atsiųstų nuorodų, jei nesate tikri, kas yra laiško siuntėjas. Taip pat rekomenduojame būtinai pasitikrinti gauto laiško siuntėjo el. pašto adresą – turi būti „Citadele“ bankas info@citadele.lt. Įtarimų taip pat turėtų sukelti neaiškiai suformuluotas tekstas, tekstas su klaidomis“, – patarė J.Bazevičiūtė.
Priminsime, kad kovo pabaigoje „Swedbank“ sulaukė sukčių atakos, per kurią buvo siuntinėjami fiktyvūs el. laiškai. Juose neva būdavo persiunčiama mokėjimo pavedimo kopija, prašyta patvirtinti laiško gavimą, o tariamo mokėjimo informacija siųsta prisegtoje byloje, kuri iš tiesų yra kenkėjiška programa.