Internetu už 1500 eurų pirktą paltą kaunietė praėjusių metų lapkričio 29-ąją patikėjo Kaune, Savanorių prospekte įsikūrusiai drabužių valyklai „Paulini“.
Kaunietė laukė tris savaites, tačiau apie paltą negavo jokių žinių. Užsukusi į valyklą ji sužinojo, kad drabužio dar neatgaus, nes lūžo diržo sagtis. „Paulini“ darbuotojai negalėjo atsakyti, kada pavyks nupirkti naują aksesuarą.
Bendrovės „Paulini“ direktorius Paulius Slavinskas tąkart patvirtino, kad grąžinti palto klientei nėra galimybių dėl lūžusios diržo sagties.
„Tai mūsų problema ir mes ją išspręsime“,– kalbėjo P.Slavinskas. Bendrovės darbuotojai susisiekė su gamintoju ir paprašė atsiųsti naują sagtį arba visą diržą.
Gamintojas prašė pateikti dokumentus dėl gaminio autentiškumo, todėl dėl jų teko kreiptis į klientę.
„Tenka ieškoti specifinio aksesuaro, kurio negalime nupirkti artimiausiame prekybos centre“,– kalbėjo P.Slavinskas.
Netrukus paaiškėjo stulbinama aplinkybė – bendraujant su drabužių gamintojo „Moncler“ atstovais ir pateikus visas gaminio, etikečių, hologramų nuotraukas, „Paulini“ darbuotojams buvo atsakyta, jog gaminys yra klastotė.
„Sutarėme atlyginti žalą klientei ir sagtį pakeisime nauja, tačiau ji nebus „Moncler“ gamintojo“, - pranešė „Paulini“ vadovybė.
Ar tikrai kaunietė įsigijo brangią klastotę?
„Nebežinau, ką galvoti. Toks jausmas, kad likau kvailio vietoje“, - sužinojusi naujieną svarstė moteris. Ji patvirtino paltą Italijoje pirkusi ne iš gamintojo, tačiau drabužis labai panašus į tikrą.
Kaunietė dar laukia susirašinėjimo su gamintojo kopijų, o vėliau žadėjo kreiptis į artimiausią „Moncler“ atstovą, kuris galėtų įvertinti gaminį.
Pasak vartotojų teisių gynimo specialistų, pirkėjai šiuo atvejų reikėtų kreiptis į teisėsaugą, nes įvykis turi sukčiavimo požymių ir kalbama apie brangų daiktą.
Vis tik tyrimas tokiu atvejų būtų labai ilgas ir sudėtingas, nes pardavėjas gyvena užsienyje ir jį surasti gali kilti didelių sunkumų.