This site uses cookies to ensure that we deliver you the best user experience. By continuing to browse the site you are agreeing to our use of cookies. For more information please see our COOKIE POLICY.

„Swedbank“ klientams nepavyko prisijungti prie interneto banko

Vytenis Radžiūnas

Swedbank bankas
Swedbank bankas
Bankas Swedbank
Bankas Swedbank
Bankas Swedbank bankomatas
Bankas Swedbank
Bankas Swedbank savitarna
Swedbank, bankomatas, A.Srėbalienės nuotr.

Ketvirtadienį popiet „Swedbank“ banko klientams nepavyko prisijungti prie internetinės bankininkystės.

Apie trikdžius naujienų portalui lrytas.lt pranešė skaitytojai.

„Ketvirtadienį nuo pietų nepavyksta prisijungti prie „Swedbank“ interneto bankininkystės. Norėjau įeiti į „Sodros“ puslapį per šį banką, tačiau nepavyko. Tuomet pabandžiau įeiti į banko puslapį – neveikia“, – informavo naujienų portalo lrytas.lt skaitytojas Remigijus.

Su šiais trikdžiais susidūrė ir kiti banko klientai – neveikia ne tik banko interneto puslapis, bet ir mobilioji programėlė.

„Swedbank“ atstovas Saulius Abraškevičius teigė, jog fiksuojami trumpalaikiai sutrikimai interneto banke ir išmaniojoje programėlėje.

„Stengiamės kliūtis pašalinti kuo greičiau ir atsiprašome klientų už sutrikimus. Paprastai prioritetas yra veiklos atstatymas, o vėliau išsiaiškinsime priežastis“, – atsakė S.Abraškevičius.

Estijos tinklapis postimees.ee praneša, kad Estijoje neveikia banko internetinė svetainė, pagalbos telefonai ir mobilioji programėlė.

Tuo metu SEB bankas veikia be trikdžių, informavo šio banko atstovai.