„Swedbank“ klientams nepavyko prisijungti prie interneto banko

2020 m. spalio 8 d. 13:44
Dar papildyta
Ketvirtadienį popiet „Swedbank“ banko klientams nepavyko prisijungti prie internetinės bankininkystės.
Daugiau nuotraukų (8)
Apie trikdžius naujienų portalui lrytas.lt pranešė skaitytojai.
„Ketvirtadienį nuo pietų nepavyksta prisijungti prie „Swedbank“ interneto bankininkystės. Norėjau įeiti į „Sodros“ puslapį per šį banką, tačiau nepavyko. Tuomet pabandžiau įeiti į banko puslapį – neveikia“, – informavo naujienų portalo lrytas.lt skaitytojas Remigijus.
Su šiais trikdžiais susidūrė ir kiti banko klientai – neveikia ne tik banko interneto puslapis, bet ir mobilioji programėlė.
„Swedbank“ atstovas Saulius Abraškevičius teigė, jog fiksuojami trumpalaikiai sutrikimai interneto banke ir išmaniojoje programėlėje.
„Stengiamės kliūtis pašalinti kuo greičiau ir atsiprašome klientų už sutrikimus. Paprastai prioritetas yra veiklos atstatymas, o vėliau išsiaiškinsime priežastis“, – atsakė S.Abraškevičius.
Estijos tinklapis postimees.ee praneša, kad Estijoje neveikia banko internetinė svetainė, pagalbos telefonai ir mobilioji programėlė.
Tuo metu SEB bankas veikia be trikdžių, informavo šio banko atstovai.
Swedbank^Instantbankas
Rodyti daugiau žymių

UAB „Lrytas“,
A. Goštauto g. 12A, LT-01108, Vilnius.

Įm. kodas: 300781534
Įregistruota LR įmonių registre, registro tvarkytojas:
Valstybės įmonė Registrų centras

lrytas.lt redakcija news@lrytas.lt
Pranešimai apie techninius nesklandumus pagalba@lrytas.lt

Atsisiųskite mobiliąją lrytas.lt programėlę

Apple App StoreGoogle Play Store

Sekite mus:

Visos teisės saugomos. © 2024 UAB „Lrytas“. Kopijuoti, dauginti, platinti galima tik gavus raštišką UAB „Lrytas“ sutikimą.