Paprašęs suremontuoti įrankį vyras labai pasigailėjo – atsidaręs bagažinę nepatikėjo savo akimis

2020 m. rugpjūčio 5 d. 20:20
Rasa Jakubauskienė, www.rinkosaikste.lt
Kėdainietis Arvydas gegužės pabaigoje norėjo padailinti gyvatvorę, bet krūmapjovė neužsivedė. Ilgai negalvojęs vyras nutarė nuvežti ją į parduotuvę, kurioje įrankį buvo pirkęs, nes ten taip pat atliekamas ir technikos remontas, tačiau netrukus dėl to labai pasigailėjo.
Daugiau nuotraukų (2)
Neteisingai nustatė gedimus
Kaip teigė į „Rinkos aikštės“ redakciją kreipęsis Arvydas pasakojo, kad, nuo tos akimirkos, kai jis kreipėsi į parduotuvę-taisyklą, prasidėjo melas ir net mėnesį trukęs remontas, už kurį sumokėjo 86,50 euro.
„Svarbiausia tai, kad prieš vežant remontui, pavėsinėje ant stalo aš nuėmiau karbiuratorių, jį išploviau, surinkau, bet pritrūko kantrybės sureguliuoti kuro padavimą. Ta krūmapjovė buvo man dirbusi apie trisdešimt valandų, ne daugiau. Jai buvo apie dešimt metų, be jokio mechaninio defekto, nė sykio neremontuota“, – sakė vyras.
Anot jo, pirma gedimo priežastis, kurią įvardijo meistras, – prasuktas smagratis.
„Tai buvo melo pradžia, nes aš žinau, kaip dirba variklis, kai smagratis neatlieka savo paskirties. Paskui įvardijo karbiuratoriaus gedimus. Tai – vėl melas. Šitam, toje parduotuvėje dirbančiam vagiui, galiu išvardyti visas karbiuratoriaus viduje esančias detales, netgi jų paskirtį ir nelabai aišku, kurios dvi detalės galėjo tiek kainuoti, kiek buvo nurodyta čekyje“, – piktinosi Arvydas.
Pakeistos detalės?
Toliau jis dėsto, dėl ko jo kantrybė trūko ir jis kreipėsi į redakciją, norėdamas paviešinti šį atvejį.
„Praeina beveik mėnuo, prieš pat Jonines gaunu žinutę: „Suremontuota, kaina 86,50 euro, galite atsiimti, – pasakojo Arvydas. – Laimingas po darbo nulėkiau į parduotuvę. Pasiėmiau krūmapjovę, pripasakojo, kad su ja daug problemų, kad ji jau taip, kaip dirbo, nedirbs. Na, bet dirbti galima. Važiuoju namo, bet viduje nerimas, kad kažkas čia ne taip.
Grįžęs atidarau bagažinę ir netikiu savo akimis: tai – ne mano krūmapjovė! Tai – senas sudrožtas, iš detalių surinktas svetimas daiktas! Nuo mano liko tik žirklių apsaugos, kurios buvo likę namuose. Tos apsaugos per mėnesį, kol vyko remontas, kažkaip stebuklingai pailgėjo beveik penkiais centimetrais, nors prieš mėnesį jos buvo lygiai su žirklių galu. Pasirodo, ir ta dalis ne nuo to modelio, gal nuo ankstesnio...“
Po Joninių vyras važiavo atgal į parduotuvę ieškoti tiesos ir, kaip pats sako, savo daikto.
„Vagis žiūri į akis ir sako, kad čia tavo. O aš jam sakau, kad karbiuratorius kitas. Jis: „Mes jį perrinkom“, – istoriją atpasakojo skaitytojas. – Didesnės nesąmonės nesu girdėjęs, kad po perrinkimo pasikeičia forma, padėtis. Kaip fantastiniame filme!“
Niekam nelinki tokios patirties
Arvydas apgailestauja, kad pasitikėjo meistrais ir savo gerą įrankį atidavė į netinkamas rankas.
„Šitos krūmapjovės aš nebūčiau remontavęs, nes ji tinka tik išmetimui. Norėčiau, kad niekam tai nenutiktų, bet nemanau, kad tas vagis mane vieną apvogė, – toliau pyko nepatenkintas klientas. – Manau, yra daugiau žmonių, kurie nukentėjo nuo šito nesąžiningo veikėjo. Reikia viešai apie tai rašyti, kad visuomenė žinotų.“
Vyras teigia praradęs apie 500 eurų.
„Pavogė mano krūmapjovę, meluodamas privertė mane už savus pinigus susiremontuoti seną šlamštą, surinktą iš atskirų mazgų. Ir dar nesugeba net suremontuoti, nes ta vagies krūmapjovė padirbo tik dešimt minučių, po to užgeso ir aš jos neužkūriau.
Norėtųsi, kad tam tikros institucijos pasidomėtų to vagies verslu, nesinori tikėti, jog gali šiais laikais verslininkai taip elgtis“, – įtūžį liejo Arvydas.
Vis dėlto galiausiai jis pripažino, kad produkcija, kuria prekiauja ši parduotuvė, yra gera.
„Gaila, bet nuo šiol teks važiuoti į kitą miestą, kur gerbia klientą ir supranta posakį, jog pirkėjas visada teisus ir ne kitaip, nes kitoks požiūris kenkia verslui, bet šitam vagiui tai nesuprantama. Taip kad būkite atidūs, mieli kėdainiečiai, patikėdami savo techniką šitam vagiui“, – pataria Arvydas.
Situacijos nekomentuoja
Susisiekus su įmonės ir parduotuvės vadovu, kur lankėsi minėtas skaitytojas, šis teigė neketinantis ir nematantis prasmės „santykių“ aiškintis per žiniasklaidą. O žmogus, viešai teigiantis, kad buvo apvogtas, pasak parduotuvės savininko, turėtų kreiptis į policiją ar į teismą ir ten įrodinėti savo teisybę.
Kita vertus, už tokius kaltinimus, kad esą parduotuvės vadovas ar darbuotojas yra vagis, pats teigia galintis kreiptis į teismą už šmeižtą, nes bent jau kol kas jo kaltė nėra įrodyta ir niekas jo neturi teisės vadinti vagimi.
Nenorėjęs situacijos viešinti verslininkas patvirtino, kad atvejis jam yra žinomas. Tačiau jokio konflikto, jo teigimu, nebuvo. Pasak jo, žmogus tiesiog atvežė pataisyti sugedusį įrankį. Darbai buvo atlikti, detalės pirktos naujos, o tą patvirtinantys kvitai ir dokumentai pateikti klientui.
remontaskrūmapjovė^Instant
Rodyti daugiau žymių

UAB „Lrytas“,
A. Goštauto g. 12A, LT-01108, Vilnius.

Įm. kodas: 300781534
Įregistruota LR įmonių registre, registro tvarkytojas:
Valstybės įmonė Registrų centras

lrytas.lt redakcija news@lrytas.lt
Pranešimai apie techninius nesklandumus pagalba@lrytas.lt

Atsisiųskite mobiliąją lrytas.lt programėlę

Apple App StoreGoogle Play Store

Sekite mus:

Visos teisės saugomos. © 2024 UAB „Lrytas“. Kopijuoti, dauginti, platinti galima tik gavus raštišką UAB „Lrytas“ sutikimą.