Kelis kartus nesėkmingai bandęs prisijungti, vyras liko su užblokuota banko sąskaita, o susisiekti su sąskaitą atblokuoti galinčiais banko konsultantus taip pat nepavyksta – konsultantai tiesiog nepasiekiami.
„Jau kelias dienas neturiu jokios prieigos prie savo pinigų. Nežinau, nuo ko ir pradėti – telefonu susisiekti nepavyksta, klientų aptarnavimo centrų jie praktiškai nebeturi. Mano nuomone, bankas tiesiog griuvęs, tik niekas nežino apie tai – nes kaip kitaip paaiškinti?“, – stebėjosi Raimondas.
Liko užblokuotas
„Jau kelias dienas negaliu atlikti jokių veiksmų su savo banko sąskaita – bankas atrodo miręs. Dar trečiadienį bandžiau prisijungti, ir jungiantis kelis kartus nesuveikė „Smart-ID“. Kadangi po penkių bandymų prisijungti jie blokuoja sąskaitą – mano sąskaita buvo užblokuota. Šiaip ne taip prisiskambinau į „Luminor“ pagalbos centrą ir sąskaitą jie atblokavo“, – pasakojo Raimondas.
Tada vyrą pasiekė įspėjimas, kad savaitgalį, birželio 26-28 dienomis, neveiks kai kurios banko paslaugos ir klientų aptarnavimo centrai.
„Pirmadienį vėl bandžiau prisijungti prie sąskaitos, nes man tikrai reikia padaryti pavedimą. Vėl, lygiai taip pat, „Smart-ID“ neveikia, penki bandymai prisijungti – sąskaita vėl užblokuota.
Skambinau visais nurodytais „Luminor“ klientų telefono numeriais – šiek tiek palaiko signalą ir ryšys atsijungia. Iš ryto skambinant dar buvo įrašytas komentaras, kad labai didelis srautas, tačiau dabar, jiems paskambinus, tiesiog girdimas užimtas signalas – niekas nebereaguoja“, – pasakojo lrytas.lt skaitytojas, teigdamas, kad sąskaita vis dar yra užblokuota.
„Kelias dienas jau neturiu jokios prieigos prie savo pinigų. Nežinau, nuo ko ir pradėti – telefonu susisiekti nepavyksta, klientų aptarnavimo centrų jie praktiškai nebeturi.
Mano nuomone, bankas tiesiog griuvęs, tik niekas nežino apie tai – nes kaip kitaip paaiškinti? O jei ir vykdomi kokie atnaujinimai, tai kuo aš kaltas?“, – piktinosi Raimondas.
Pateikė rekomendacijas
„Luminor banko Lietuvoje komunikacijos vadovė Indrė Baltrušaitienė lrytas.lt teigė, kad jokių papildomų problemų banke šiuo metu nėra – savaitgalį į naują „Luminor“ bankininkystės sistemą buvo perkelta daugiau nei 50 tūkst. „Nordea“ klientų sąskaitų ir duomenų.
„Procesas vyko sklandžiai, klientų duomenys ir sąskaitos perkeltos, nėra jokio pavojaus jų duomenų ar finansų saugumui.
Didžioji dalis buvusių „Nordea“ klientų išbandė naują sistemą be jokių problemų, tačiau esama ir tokių, kurie dėl įvairių priežasčių patiria vienokių ar kitokių trikdžių. Dėl šios priežasties mūsų klientų aptarnavimo centras pastarosiomis dienomis gavo labai daug užklausų ir tiesiog nespėja jų visų laiku apdoroti. Atsiprašome klientų“, – sakė I.Baltrušaitienė.
Anot jos, didžioji dalis klientų patiriamų problemų yra susijusi su prisijungimais prie internetinės bankininkystės bei saugaus prisijungimo įrankio „Smart-ID“ aktyvavimu.
„Tiems klientams labai rekomenduojame atidžiai perskaityti instrukcijas mūsų svetainėje luminor.lt arba „Luminor“ paskyrose socialiniuose tinkluose „Facebook“ bei „Instagram“.
Šiuose kanaluose yra išsamiai aprašytos procedūros, kurių reikia laikytis, norint išvengti problemų. Nedidelė dalis buvusių „Nordea“ klientų negavo naujų VISA kortelių, paprastai tai susiję su neatnaujintais kontaktais ar netinkamai nurodytais adresais. Tokiems klientams mes užsakome naujas korteles“, – informavo banko atstovė.