Registruotis apsilankymui VMI gyventojai taip pat galės nuo birželio 1 d.
Registracija vykdoma telefonu
„Siekiant užtikrinti į aptarnavimo padalinius atvyksiančių klientų ir juos konsultuojančių darbuotojų saugumą, veiklą organizuosime remiantis Sveikatos apsaugos ministerijos pateiktomis rekomendacijomis. Klientai bus priimami tik su išankstine registracija, tik jiems skirtu laiku ir užtikrinant reikiamą atstumą tarp vienu metu aptarnaujamų žmonių“, – teigė VMI Mokestinių prievolių departamento direktorė Stasė Aliukonytė-Šnirienė, pažymėdama, kad atvykstančių klientų bus prašoma dėvėti apsauginę veido kaukę bei dezinfekuoti rankas, pagal galimybes – mūvėti vienkartines pirštines.
Registracija apsilankymui vyks kiekvienam AVMI padaliniui priskirtu telefono numeriu. Registracijos bus priimamos nuo birželio 1 d. Tą dieną VMI svetainėje bus paskelbtas ir pilnas registracijoms skirtų telefonų numerių sąrašas. Apsilankymų laikai suteikiami iki 5 darbo dienų į priekį.
Skaičiuojama, kad maksimaliai užpildžius visus apsilankymų laikus, per dieną visoje Lietuvoje bus aptarnaujama iki 2,5 tūkst. klientų.
Pirmenybė skubiems klausimams bei pajamų deklaravimui
„Norime atkreipti dėmesį, kad pirmosios konsultacijos pirmiausia turėtų būti skirtos tiems klientams, kurie turi neatidėliotinų ir laikui jautrių mokestinių klausimų, arba pajamų deklaracijas turi pateikti skubiau nei iki numatyto liepos 1 d. termino bei neturi galimybės naudotis VMI e. paslaugomis.
Su kitais pajamų deklaravimo ar savarankiškos veiklos registravimo klausimais susidūrusius klientus kviečiame peržiūrėti VMI parengtus vaizdo gidus Youtube kanale, jungtis prie Mano VMI bei Elektroninio deklaravimo sistemos (EDS) ir VMI elektronines paslaugas išbandyti savarankiškai arba kreiptis konsultacijai telefonu“, – priminė VMI atstovė.
Konsultacijos telefonu
Primename, kad konsultacijas telefonu šiemet teikia mokesčių specialistai visoje šalyje. Kilus klausimams, pasikonsultuoti gyventojai galės ne tik paskambinus bendruoju Mokesčių informacijos telefonu 1882, bet ir kitais papildomais telefonų numeriais, kurie skelbiami VMI interneto svetainėje.
Atsiveria ir „Sodra“
Nuo birželio 1 d. vėl pradės veikti ir „Sodros“ klientų aptarnavimo skyriai. Gyventojai, norintys tiesiogiai pasikonsultuoti su „Sodros“ specialistais, savo vizitą turės susiplanuoti – prieš atvykstant į priimamąjį reikės registruotis iš anksto.
„Esame pasiruošę užtikrinti klientų ir mūsų darbuotojų saugumą – įrengtos pertvaros prie langelių, ant grindų padaryti žymėjimai, padėsiantys laikytis saugaus atstumo, paruoštos dezinfekcinės priemonės, informaciniai plakatai primenantys saugaus elgesio taisykles.
Tačiau esant epideminei situacijai, kol bus atšauktas karantinas, rekomenduojame gyventojams toliau rinktis elektronines paslaugas ir į skyrius atvykti tik tuomet, kai tai yra būtina. O jeigu labai reikia atvykti į skyrių – būtina iš anksto registruotis“, – sako Evaldas Mikutis, „Sodros“ Klientų aptarnavimo valdymo skyriaus vedėjas.
Registruotis vizitui galima jau nuo gegužės 26 d. (antradienio) užpildžius registracijos formą „Sodros“ internetiniame puslapyje www.sodra.lt arba paskambinus telefonu 1883.
Kiekvienas klientas, užsiregistravęs konsultacijai, gaus patvirtinimą ir bilieto numerį su tiksliu apsilankymo laiku. Į padalinius atvykusius gyventojus pasitiks „Sodros“ specialistai. Siekiant užtikrinti klientų ir darbuotojų saugumą, karantino laikotarpiu bus aptarnaujamos ne didesnės nei dviejų asmenų grupės.
Lankantis klientų aptarnavimo skyriuose, svarbu prisiminti saugumo taisykles: dėvėti veido kaukes arba kitas apsaugines veido priemones, laikytis ne mažesnio kaip 2 metrų atstumo vienas nuo kito. Taip pat būtina paisyti asmens higienos principų – dezinfekuoti rankas, laikytis kosėjimo, čiaudėjimo etiketo.
Birželio 1 d. atsidarys dauguma „Sodros“ klientų aptarnavimo skyrių, tačiau dėl techninių kliūčių klientų laikinai nepriims Bajorų padalinio Kaune, taip pat Kalvarijų, Kazlų Rūdos, Rietavo ir Molėtų padaliniai. Šių skyrių klientai prašomi registruotis į kitą artimiausią priimamąjį.
Paslaugos – per asmeninę gyventojo paskyrą
Šiuo metu visas „Sodros“ paslaugas kiekvienas gyventojas gali taip pat gauti prisijungęs prie asmeninės „Sodros“ paskyros www.sodra.lt/gyventojui. Čia galima pateikti prašymus visoms išmokoms, kompensacijoms ir pensijai gauti, rasti informaciją apie įmokų mokėjimą ir kitus asmeninius duomenis.
Skiltyje „Konsultacijos“ galima pateikti paklausimą, susirašinėti su konsultantu gyvai arba gauti konsultaciją telefonu 1883.
Užimtumo tarnyboje atnaujinamas kontaktinis darbo ieškančių asmenų aptarnavimas
Užimtumo tarnyba nuo birželio 1 dienos klientų aptarnavimo skyriuose atnaujina kontaktinį paslaugų teikimą klientams. Nuo šios datos individualios informavimo ir konsultavimo paslaugos taip pat pradedamos teikti darbo ieškantiems asmenims.
Akcentuojama, kad klientų aptarnavimo skyriuose lankytojų srautai bus ribojami, paslaugos bus teikiamos tik iš anksto rezervavus apsilankymo laiką.
„Siekiant darbuotojų ir klientų saugumo, darbo ieškantys asmenys bus aptarnaujami taip, kad būtų užtikrintos nustatytos būtinos visuomenės sveikatos saugos, higienos, asmenų aprūpinimo būtinosiomis asmeninėmis apsaugos priemonėmis sąlygos. Atvykstant į susitikimą su specialistu iš anksto sutartu laiku, klientas turės dėvėti veido apsaugos kaukę“, – sako Užimtumo tarnybos direktorė Inga Balnanosienė.
Registruotiems Užimtumo tarnyboje klientams dėl susitikimo reikės susisiekti su savo specialistu arba atvykti specialistui paskyrus konkretų atvykimo laiką.