Viltys sutikti artimuosius žlugo – pardavusi bilietus oro bendrovė atšaukė skrydį
2020-05-20 21:20Vieną dieną su didele viltimi pamatyti artimuosius nuperki bilietus grįžti į Lietuvą, o kitą – tokias viltis esi priverstas laidoti, nes skrydžiui bilietus pardavinėjusi oro bendrovė jį atšaukė.
„Kodėl taip šlykščiai elgiasi „Wizz Air“ oro linijų bendrovė? Iki gegužės 13 d. siūlė bilietus žmonėms gegužės 17-ąją grįžti iš Belfasto (Jungtinė Karalystė) į Lietuvą – pinigus ėmė žinodami, kad tikrai neskraidins“, – nusivylusi portalui lrytas.lt parašė Paulina.
Moteris gegužės 13 d. užsakė bilietus savo vyrui, kuris į Jungtinę Karalystę buvo nuskridęs padėti sūnaus šeimai gimus anūkui, o, kilus pandemijai, ten ir įstrigo.
„Su žiburiu ieškome, kaip grįžti: turime ūkį, reikia dirbti, laukia sergantis vyro tėtė. Tačiau svarbiausia, kad oro bendrovė leidžia užsakyti bilietus, o paskui skrydį atšaukia. Internetiniame „Wizz Air“ puslapyje pasidomėjus, kaip galima būtų grąžinti pinigus, radau parašyta, kad pinigai negrąžinami. Koks čia cirkas?“, – klausė moteris.
Oro vežėjos „Wizz Air“ atstovų portalui lrytas.lt perduodame komentare nurodyta, kad skrydis Vilnius–Belfastas buvo atšauktas dėl Lietuvoje taikomų kelionių apribojimų. Tačiau, priešingai, nei nurodė Paulina, teigiama, kad pinigus galima susigrąžinti.
„Keleiviams, kaip ir bet kuriuo atveju, kai avialinijos atšaukia skrydį, automatiškai grąžinama 120 proc. sumokėtos sumos į keleivių „Wizz Air“ sąskaitas. Keleiviai turėtų prisijungti prie savo „Wizz Air“ paskyros, kur taip pat galės pasirinkti 100 proc. sumos grąžinimą: pinigai grąžinami į banko kortelę arba pervedami į banko sąskaitą“, – paaiškino oro bendrovė.