„Siekdami užtikrinti kuo sklandesnį ir spartesnį pinigų grąžinimą informuojame, kad pirmiausia bus susisiekta su keliautojais, kurie raštiškai kreipėsi dėl pinigų grąžinimo ir kurių kelionės turėjo vykti 2020 m. kovo mėnesį“, – rašoma bendrovės parnešime spaudai.
„Suprasdami, jog šiuo metu keliautojams yra ypač reikalingi už neįvykusias keliones sumokėti pinigai, pradėjome ieškoti sprendimų, kaip galėtume šį procesą paspartinti.
Pastarąjį mėnesį aktyviai bendradarbiavome su tiekėjais ir partneriais ir sulaukę teigiamų rezultatų, pradedame pinigų grąžinimo procesą. Greitu metu susisieksime su turistais, kurių kelionės turėjo vykti kovo mėnesį dėl pinigų grąžinimo“,- komentavo „Kidy Tour“ vadovas Gvidas Aukštuolis.