Brangaus siuntinio negavęs vyras kaltina paštą – pinigus paima, o paslaugos nė neketina teikti

2020 m. balandžio 20 d. 08:32
Lrytas.lt
Vietoj lauktos registruotos siuntos – 500 eurų nuostolis, nes iš pašto dėžutės dingo vienas iš keturių vokų. Tokią istoriją portalui lrytas.lt pasakojo Titas K. (pavardė redakcijai žinoma). Vyrą piktina Lietuvos pašto sprendimas karantino laikotarpiu registruotas siuntas ne įteikti gavėjui į rankas, o įmesti į pašto dėžutę.
Daugiau nuotraukų (6)
„Taip išeina, kad už paslaugą paima pinigus, nors jos nė neketina teikti – pašte ir toliau klausiama, ar siuntą registruoti, ar siųsti pirmenybiniu paštu, nors jie žino, kad tokios paslaugos nesuteiks“, – kalbėjo vyras.
Titas K. pasakojo grįžęs iš užsienio ir saviizoliavęsis. Kadangi žinojo, jog reikia atsiimti registruotą siuntą, pradėjo ieškoti būdų, kam parašyti įgaliojimą, kad galėtų pašto skyriuje paimti jam skirtus daiktus.
„Nustebau sistemoje, leidžiančioje sekti siuntos kelią, pamatęs, kad ji man jau įteikta, nors realiai to nebuvo padaryta. Dabar paštas vykdo tyrimą. Bet kiek jie man grąžins? Du eurus? Siunta nebuvo drausta, tačiau ir paštas neatliko savo pareigos ir pažeidė visas instrukcijas“, – piktinosi nukentėjėlis.
Anot jo, neapsilankęs Lietuvos pašto tinklapyje nė nesužinosi, kad dėl karantino kitaip pristatomos siuntos.
Kaip portalui lrytas.lt aiškino Lietuvos pašto korporatyvinių reikalų departamento vadovė Vaida Budrienė, šalyje paskelbus karantiną, siekiant išvengti riziką keliančio kontakto, registruotos siuntos, jeigu jos telpa į pašto dėžutę, į ją ir dedamos. Tuo atveju, jeigu siunta didesnė ir ant jos yra nurodytas mobilaus telefono numeris, ji nukreipiama į siuntų savitarnos terminalus.
Nors karantino laikotarpiu registruotų siuntų kiekiai sumažėję, jų vis tiek yra nemažai – vidutiniškai per dieną registruotų siuntų sulaukiama apie 17 tūkstančių. Anot V.Budrienės, didžioji dalis jų paskirstoma į pašto dėžutes ir siuntų savitarnos terminalus, tik labai maža dalis – jeigu siunta netelpa į pašto dėžutę ir nėra nurodyta mobilaus tel. numerio – įteikiama žmogui į rankas.
Lietuvos pašto atstovė tikina, kad šie pokyčiai – laikini ir tik tam, kad apsaugotų tiek klientų, tiek darbuotojų sveikatą.
Karantino metu registruotą siuntą įmetus į pašto dėžutę, sekimo sistemoje paliekama žyma, kad siunta pristatyta. Jeigu siunta nukreipiama į terminalą, apie tai gavėjas informuojamas SMS žinute.
Siuntą apdraudus, jos dingimo atveju pateikus siuntos vertę įrodančius dokumentus garantuojamas 100 proc. žalos atlyginimas.
siuntinysLietuvos paštas^Instant
Rodyti daugiau žymių

UAB „Lrytas“,
A. Goštauto g. 12A, LT-01108, Vilnius.

Įm. kodas: 300781534
Įregistruota LR įmonių registre, registro tvarkytojas:
Valstybės įmonė Registrų centras

lrytas.lt redakcija news@lrytas.lt
Pranešimai apie techninius nesklandumus pagalba@lrytas.lt

Atsisiųskite mobiliąją lrytas.lt programėlę

Apple App StoreGoogle Play Store

Sekite mus:

Visos teisės saugomos. © 2024 UAB „Lrytas“. Kopijuoti, dauginti, platinti galima tik gavus raštišką UAB „Lrytas“ sutikimą.