„Luminor|DNB“ platforma besinaudojantys klientai jokių pokyčių nepatirs.
Klientų duomenų ir paslaugų perkėlimas suplanuotas paskutinį balandžio savaitgalį, 25-26 dienomis. Artėjant šiai datai klientai gaus išsamią instrukciją, kaip pradėti naudotis „Luminor“ platforma, ir „Visa“ korteles, kuriomis galės naudotis iš karto po duomenų perkėlimo.
Dalis klientų duomenų ir paslaugų į vieningą sistemą buvo perkelta praėjusiais metais, jie pradėjo naudotis „Luminor|DNB“ interneto banku.
„Šiame etape klientų prašome atidžiai perskaityti visą informaciją, kurią jau nuo vasario pradžios jie gali rasti tiek savo interneto banke, tiek el. pašte. Dalis klientų informaciją gavo paprastu popieriniu laišku. Jeigu klientai turi klausimų apie jų duomenų perkėlimą, raginame juos užduoti kuo anksčiau, nes artėjant perkėlimo datai prognozuojame didesnį konsultantų užimtumą telefonu bei intensyvesnį klientų srautą mūsų centruose“, – sakė „Luminor“ Lietuvos skyriaus vadovas Andrius Načajus.
Klientai vieningoje „Luminor“ platformoje paslaugomis ir produktais galės naudotis iškart po paslaugų perkėlimo, prisijungę prie „Luminor|DNB“ interneto banko. Visus veiksmus bankas įgyvendins automatiškai, esamos paslaugų sutartys galios, klientui nereikia fiziškai ateiti į banką.
Verslo klientams bus atnaujinti skaitmeniniai paslaugų kanalai, pasiūlyti nauji lėšų valdymo sprendimai, o daugiau informacijos jiems suteiks mūsų klientų konsultavimo specialistai bei finansų patarėjai.
Perkėlus klientų duomenis į vieningą sistemą, „Nordea Codes“ programėlė nebeveiks, o klientai prie interneto banko jungsis naudodami „Smart-ID“, mobilųjį parašą arba kodų generatorių.