Susisiekimo ministerija tai pat kviečia Lietuvos geležinkelius tapti siauruko dalininkais.
Pasak susisiekimo ministro Jaroslavo Narkevičiaus, taip siekiama, kad „siaurukas“ tęstų savo misiją, o jo veikla išliktų stabili.
„Finansinių sunkumų turinčiai organizacijai paskyrėme papildomą finansavimą. Tikimės, kad darbo užmokestis įstaigos darbuotojus pasieks dar iki švenčių“, – sakė J. Narkevičius.
Ministerija teigia, kad papildomas finansavimas bus skirtas vienai iš viešosios įstaigos dalininkių – Anykščių rajono savivaldybei.
„Susisiekimo ministerija siūlo ateityje prie įstaigos dalininkų prisijungti akcinę bendrovę Lietuvos geležinkeliai“, – teigiama pranešime.
Įstaigą šiuo metu valdo Anykščių rajono savivaldybė ir Susisiekimo ministerija, apie galimą prisijungimą prie dalininkių anksčiau svarstė Panevėžio miesto ir Panevėžio rajono savivaldybės.
Aukštaitijos siaurasis geležinkelis pastaruoju metu nuo 360 tūkst. iki 200 tūkst. eurų sumažėjus valstybės dotacijai teigia patiriantis didelių finansinių sunkumų: susikaupė skolos, darbuotojai du mėnesius negauna algų.
Siaurasis geležinkelis šiemet mini 120-ąsias metines, juo organizuojami reguliarūs ir užsakomieji reisai.
Siaurojo geležinkelio linija Aukštaitijoje nutiesta XIX amžiaus pabaigoje. 2001 metais „siaurukas“ nustojo veikti kaip susisiekimo priemonė ir tapo turizmo objektu. 2003 metais dalis šio komplekso objektų paskelbta kultūros paminklais.
Dabar siaurojo geležinkelio ruožas yra beveik 70 kilometrų ilgio. „Siauruku“ galima nuvykti nuo Panevėžio iki Rubikių Anykščių rajone.