SEB banke – masinė klaida: nuo klientų sąskaitų nuskaitė dvigubai

2019 m. spalio 13 d. 15:01
Lrytas.lt
Papildyta
Lrytas.lt skaitytoja Eglė nustebo sekmadienį, spalio 13-ąją, pastebėjusi, kad iš jos sąskaitos SEB banke nuskaitytos lėšos – ta pati suma, kurios transakcija buvo daryta liepos 8-ąją. Tai nutiko ankstų sekmadienio rytą, 5 valandą. „Tai – masinis dalykas. Taip man pasakė susisiekus su SEB banku. Tai reiškia, kad pinigai nuo sąskaitų nuimti du kartus“, – portalui pranešė Eglė.
Daugiau nuotraukų (3)
Moteriai iš sąskaitos nuskaitė 29 eurus ir nors buvo žadėta, kad klientams netrukus pinigai bus grąžinti, tačiau iki sekmadienio vakaro, pasak Eglės, jai priklausantys pinigai nebuvo pervesti į jos sąskaitą.
SEB banko komunikacijos Komunikacijos skyriaus vadovė Ieva Kulvinskaitė portalui lrytas.lt patvirtino, kad toks atvejis – ne pavienis. „Konkretaus klientų skaičiaus, kuriems buvo nuskaitytos lėšos, nežinome – skaičiuojame transakcijas, o su vienu klientu gali būti susijusios kelios transakcijos. Šių dėl techninės banko klaidos padarytų transakcijų yra keli tūkstančiai“, – sakė I.Kulvinskaitė.
Ji tikino, kad dar sekmadienį pinigai banko klientams bus grąžinti į sąskaitas. Žmonėms, pastebėjusiems, kad iš jų sąskaitos sekmadienį buvo nuskaitytos lėšos, nieko daryti nereikia.
Anot I.Kulvinskaitės, pakartotinai buvo nuskaitytos lėšos iš kai kurių klientų, kurie liepos mėnesį tam tikrą dieną banke atliko kai kurias operacijas.
 
bankasSEB bankas^Instant
Rodyti daugiau žymių

UAB „Lrytas“,
A. Goštauto g. 12A, LT-01108, Vilnius.

Įm. kodas: 300781534
Įregistruota LR įmonių registre, registro tvarkytojas:
Valstybės įmonė Registrų centras

lrytas.lt redakcija news@lrytas.lt
Pranešimai apie techninius nesklandumus pagalba@lrytas.lt

Atsisiųskite mobiliąją lrytas.lt programėlę

Apple App StoreGoogle Play Store

Sekite mus:

Visos teisės saugomos. © 2024 UAB „Lrytas“. Kopijuoti, dauginti, platinti galima tik gavus raštišką UAB „Lrytas“ sutikimą.