„Pensijų reforma parodė, kad dažniausiai gyventojai pradeda rūpintis svarbiais pokyčiais paskutinėmis dienomis. Banko konsultavimo centruose tuomet susidaro eilės, – teigia „Luminor“ klientų konsultavimo centrų departamento vadovė Giedrė Blazgienė. – „Smart-ID“ galima įsidiegti namuose, eiti į banką nebūtina. Kilus klausimų, kaip programėlę įsidiegti, „Luminor“ interneto puslapyje pateikta vaizdo instrukcija, be to, galima pasikonsultuoti telefonu. Jeigu klientui vis tiek nedrąsu ir jis norėtų apsilankyti banke, raginame tai daryti kuo anksčiau. Nors ir planuojame papildomus konsultantus, gali būti, jog prieš rugsėjo 10-ąją aptarnavimo laikas konsultacijų centruose pailgės”.
Ilgesnis darbo laikas Vilniuje bei papildomos konsultantų komandos kituose miestuose skirtos maždaug trečdaliui „Luminor“ klientų, kurie prie banko internete prisijungia naudodami kodų korteles. Atvykusiems į banko konsultacijų centrus „Luminor“ darbuotojai padės atsisiųsti nemokamą mobiliąją programėlę „Smart-ID“, ją įsirašyti bei pradėti naudotis. Bankas primena, kad pasitarti dėl „Smart-ID“ konsultacijų centre, su savimi nepamirštų atsinešti ir dabartinės savo prisijungimo prie interneto banko priemonės – kodų korteles.
Saugesni ir pažangesni tapatybės nustatymo būdai visiškai pakeis „Luminor“ kodų korteles, kurios rugsėjo 10 d. nustos galioti dėl griežtėjančių ES reikalavimų. Klientai gali rinktis iš keturių tapatybės nustatymo priemonių: nemokamos programėlės „Smart-ID“, mobiliojo parašo, elektroninio parašo bei kodų generatoriaus.
Turintiems išmanųjį telefoną pradėti naudotis „Smart-ID“ paprasta. Nemokamą programėlę į išmanųjį telefoną galima atsisiųsti iš programėlių parduotuvių „App Store“ arba „Google Play“. Su „Smart-ID“ galima prisijungti prie visų didžiausių Lietuvos bankų internete.