„Įprasta manyti, kad mokyklinio krepšelio pagrindas yra kuprinė ir kanceliarinės prekės, tačiau jį sudaro kur kas įvairesnės prekės. Be kuprinių, rašymo priemonių, sąsiuvinių ar aplankų, kurie jau kelerius metus yra perkamiausia mokyklinė prekė, pirkinių krepšelį vis dažniau papildo išmanieji elektronikos įrenginiai ir baldai mokyklinuko ar studento kambariui. Ypač auga naujausių technologijų poreikis – prieš mokyklą perkamos planšetės, išmanieji telefonai“, – pasakoja „Pigu.lt“ rinkodaros direktorė Giedrė Vilkė.
Pirkėjų susidomėjimas el. įrenginiais šių metų rugpjūtį, palyginus su tuo pačiu mėnesiu praeitais metais, pakilo beveik 90 proc. Pasak G. Vilkės, tam įtakos turi ir platus „Pigu.lt“ prekių asortimentas, ir tėveliams prieinamos kainos. Pastaruosius trejus metus pasiruošimo mokyklai laikotarpiu mėgstamiausiais elektroninių prekių ženklais išlieka „Xiaomi“, „Huawei“ ir „Lenovo“.
Mokyklinėmis prekėmis lietuviai pradeda domėtis vis anksčiau ir tam skiria daugiau laiko. Šiais metais el. parduotuvėje „Pigu.lt“ aktyviau pradėjo pirkti dar liepos mėnesio pradžioje.
„Lyginant pastarųjų kelių metų pirkėjų aktyvumą, pastebime, kad žmonės nebelaukia paskutinių rugpjūčio dienų. Matyti, kad vis daugiau klientų prieš mokyklą nusprendžia atnaujinti ir kambarį, kuriame nuo rudens bus praleidžiama daugiau laiko. Perkami rašomieji ar kompiuteriniai stalai, ieškoma ir kokybiškų kėdžių, kuriose būtų patogu sėdėti ilgesnį laiką. Jau kelintus metus iš eilės stebime tendenciją, jog klientai renkasi kokybiškesnius daiktus ir yra linkę investuoti, tačiau atsiskaitymui už tokius pirkinius renkasi mokėjimą dalimis (Easy Pay)“, – sako G. Vilkė.
Pasak G. Vilkės, šiemet el. parduotuvės klientų kiekis sparčiai auga. Nesulaukus rudens „Pigu.lt“ skaičiuoja tokį lankytojų kiekį, koks pernai buvo prasidėjus kalėdinei prekybai.
„Žmonės vis labiau linkę taupyti laiką ir pinigus, o el. parduotuvė sutelkia didelį asortimentą vienoje vietoje, leidžia patogiai palyginti prekių kainas, ne gaišti laiką eilėse, o neskubant paskaityti kitų pirkėjų atsiliepimus ir priimti apgalvotą sprendimą“, – apie pirkėjų įpročius pasakoja „Pigu.lt“ rinkodaros direktorė Giedrė Vilkė.
Planuojama, kad tradiciškai pasiruošimas mokslams atslūgs antrąją rugsėjo savaitę.