Vilnietę supykdė su klientais nesikalbantis bankas: „Jiems nereikia mūsų pinigų“

2018 m. rugpjūčio 7 d. 15:40
Lrytas.lt
Vilnietė Lina – pasipiktinusi. Neseniai moteris liko be kreditinės kortelės. Ji tikino, kad taip nutiko tik dėl to, kad bankas nesikalba su klientais ir savo paties nustatytas taisykles keičia nematydamas reikalo apie tai pranešti jo paslaugomis besinaudojantiems žmonėms.
Daugiau nuotraukų (1)
„Jeigu jiems nereikia klientų ir mano pinigų, aš mielai naudosiuosi kitų banko paslaugomis“, – apie „Swedbank“ sakė moteris.
Kaip pasakojo Lina, ji jau daugelį metų yra „Swedbank“ klientė. Moteris teigė, kad kai Lietuva dar turėjo litą, ji buvo išsiėmusi kreditinę kortelę, kuri ypač jai praversdavo komandiruočių ar atostogų metu. Kaip pasakojo, visai neseniai paaiškėjo, kad jos kreditinės kortelės galiojimo terminas pratęstas nebus ir moteris privalanti atiduoti pasiimtą kreditą iki rugpjūčio galo. Kreditas nedidelis, skolos nėra, tačiau likti be kortelės moteris negali.
Paskambinusi į banką Lina išsiaiškino, kad kreditinė kortelė jai nepratęsiama, nes, pagal banko reikalavimus, minimalus kreditinės kortelės kreditas yra 300 eurų, o jos atveju jis šios sumos nesiekia ir yra 289 euro, arba 1 tūkst. litų, kadangi kortelė buvo išsiimta seniai.
„Manau, kad jie turėtų kalbėtis su klientais, susitarti ir tiesiog galimo pasiimti kredito sumą padidinti tais keliolika eurų. Dabar kortelės nepratęsė tik dėl to, kad nesugebėjo paskambinti kientui ir paklausti, ar šis sutinka padidinti kredito limitą. Aš ne pati tą sumą sugalvojau. Paėmiau kreditą tokį, kokį man davė pats bankas.
Ar turiu tikrinti jų taisykles kiekvieną kartą, kai artėja kortelės galiojimo pabaigos laikas? Iš kur man žinoti, kad kažkada bankas nusistatė naują minimalią kredito sumą? Manęs apie tai niekas neinformavo“, – sakė banko klientė.
Pasak jos, ji tiesiog būtų sutikusi pasididinti kredito limitą, nes kortelė jai reikalinga. Dėl banko nesugebėjimo kalbėtis su klientais ji liko iš viso be kortelės.
„Jeigu jiems nereikia klientų ir jų pinigų, mielai pereisime į kitą banką. Jie mane paliko be kortelės ir siūlo iš naujo rašyti kredito kortelės prašymą. Tačiau net ir to negalima padaryti patogiai – banko skyriuose driekiasi eilės, internetu tokį prašymą galima pildyti tik darbo metu. Taip taip, atsisėdus vakare po darbo namuose prie kompiuterio tokio prašymo šiame banke jūs neužpildysite, nes sistema tiesiog to neleis padaryti. O darbo metu aš to daryti negaliu, nes dirbu“, – pyko ji.
lrytas.lt susisiekus su „Swedbank“ Komunikacijos srities vadovė Judita Martyše, specialistė sakė komentuoti konkrečios situacijos negalinti, tačiau paaiškino bendrą galiojančią tvarką.
„Bendru atveju klientus informuojame, kad su mažesniu nei numatytas produkto limitas negalime pratęsti kortelės galiojimo, tačiau iki sutarties pabaigos klientas kortele naudotis gali.
Todėl jei klientas pageidauja ir toliau naudotis kredito kortele, turėtų užpildyti paraišką ir gauti kredito kortelę su bent jau minimaliu pagal produkto sąlygas numatytu limitu. Jei klientas to nepageidauja, jis gali naudotis esama kortele iki jos galiojimo pabaigos, kol sutartis pasibaigs“, – komentavo J.Martyšė.
Jos teigimu, baigiantis kortelės galiojimui klientui turi būti išduodama nauja kortelė, nes senoji kortelė galioja tik iki datos, nurodytos ant tos kortelės.
„Įprastai nauja kortelė klientą, priėmus sprendimą dėl kortelės su kredito limitu suteikimo, pasiekia per 5-7 darbo dienas – paštu arba atvykus į artimiausią banko padalinį“, – sakė ji.
Swedbank^Instantkortelė
Rodyti daugiau žymių

UAB „Lrytas“,
A. Goštauto g. 12A, LT-01108, Vilnius.

Įm. kodas: 300781534
Įregistruota LR įmonių registre, registro tvarkytojas:
Valstybės įmonė Registrų centras

lrytas.lt redakcija news@lrytas.lt
Pranešimai apie techninius nesklandumus pagalba@lrytas.lt

Atsisiųskite mobiliąją lrytas.lt programėlę

Apple App StoreGoogle Play Store

Sekite mus:

Visos teisės saugomos. © 2024 UAB „Lrytas“. Kopijuoti, dauginti, platinti galima tik gavus raštišką UAB „Lrytas“ sutikimą.