„Ilgiau nei metus reguliariai tikriname daugiau nei tūkstančio būtiniausių prekių kainas savo ir kitų didžiųjų tinklų parduotuvėse Lietuvoje. Mūsų specialistai ėmėsi tikrinti ir Lenkijoje veikiančių prekybos milžinų „Biedronka“, „Tesco“, „Lidl“ bei „Kaufland“ siūlomų produktų kainas, ir pagal tai mažinti jas Lietuvoje. Šiandien matome, kad tokį mūsų žingsnį klientai įvertino teigiamai. Daugiau nei 1,3 mln. pirkėjų per metus bent kartą nusipirko prekę už sumažintą kainą, o bendrai visi sutaupė per 8 mln. eurų. Vis dažniau mūsų parduotuves aplankantys pirkėjai yra rodiklis, jog siūlydami gerą kainą galime sėkmingai konkuruoti ne tik su Lietuvos, bet ir su Lenkijos prekybos tinklais“, - sako prekybos tinklo „Maxima“ komercijos vadovė Vilma Drulienė.
Lietuvos pirkėjai nuo kampanijos „Mažos kainos garantija. Patikrinta Lenkijoje“ pradžios už sumažintą kainą daugiausiai pirko kasdienio maisto produktus. Populiariausios kampanijos prekės buvo pienas, cukrus, gazuotas ir negazuotas stalo vanduo, majonezas, kiaulienos dešrelės, saulėgrąžų aliejus, malta kava, gazuoti gėrimai ir marinuoti agurkai.
„Kai kurių kampanijos prekių populiarumą lemia ir sezoniškumas. Pavyzdžiui, gegužę buvo poilsiui gamtoje, išvykoms tinkamos prekės. O per didžiąsias metų šventes – Kalėdas ir Velykas, taigi gruodį ir balandį – pirkėjai rinkosi kiek kitokias, tradiciniam šventiniam stalui labiau būdingas prekes“, - sako V. Drulienė.
Šiltuoju metų sezonu pirkėjai už sumažintą kainą daugiausiai pirko šviežią vištieną ir kiaulieną, šaltai rūkytas dešras, konservuotus burokėlius, baltų ilgagrūdžių ryžių kruopas, gazuotus gėrimus ir negazuotą vandenį, smulkų baltą cukrų. O šventiniais laikotarpiai iš Lenkijoje stebimų, o Lietuvoje atitinkamai piginamų prekių populiariausios buvo majonezas, kečupas, konservuoti agurkai ir kukurūzai, skumbrės konservai, kava, taip pat šviežia kiauliena – artėjant Kalėdoms, o kalakutiena – Velykoms.
„Maximos“ komercijos vadovės teigimu, „Mažos kainos garantija. Patikrinta Lenkijoje“, kaip ir „Mažos kainos garantija“, prekių sąrašas yra nuolat atnaujinamas, atsižvelgiant į pirkėjų poreikius. Štai praėjusį rudenį buvo stengtasi pirkėjams už mažiausią kainą rinkoje pasiūlyti mokyklai skirtų prekių, o šį pavasarį – drabužių.
Itin geri ir visos kampanijos „Mažos kainos garantija“ rezultatai. Nuo praėjusių metų vasario pabaigos, „Maximos“ pirkėjai dėl šios kampanijos sutaupė 18,5 mln. eurų. Beveik po 13 eurų vidutiniškai sutaupė kiekvienas iš 1,3 mln. pirkėjų, kurie per metus pirko bent vieną šios kampanijos prekę.
Kainų palyginimo portalo pricer.lt steigėjas ir vadovas Arūnas Vizickas skeptiškai vertina prekybos tinklo kampaniją „Mažos kainos garantija“. Jis pateikia tą pačią dieną didžiųjų prekybos tinklų parduotuvėse darytas nuotraukas, kuriose matyti, kad „Maximoje“, „Rimi“, „Iki“ ir „Lidl“ kilogramas bananų kainuoja 1,29 euro, o „Norfoje“ – 1,24 euro.
„Su „Maximos“ vadovybe esame kalbėję, kad tai – reguliarios kainos, tik ant jų uždėta akcijos žymė. Tai – lengvo konkurencinio pranašumo momentas. Manipuliuojant spalvomis ir akcijų atributais bandoma mulkinti pirkėją“, – lrytas.lt sakė A.Vizickas.