Po „like“ Emmos skandalo ekspertas prabilo apie dar vieną lietuvių neišnaudotą progą

2018 m. balandžio 24 d. 16:20
Lrytas.lt
„Esu per graži dirbti“, – šiuo sakiniu beveik prieš savaitę Anglijos lietuvė Emma Hulse prikaustė ne tik lietuvių, bet ir kone viso pasaulio dėmesį. Kol vieni diskutavo apie jaunos moters pasisakymus, kiti iš tokio Emmos debiuto sugalvojo, kaip papildomai užsidirbti duonai.
Daugiau nuotraukų (3)
Praėjus vos keletui dienų verslininkai šią frazę panaudojo marškinėlių gamybai, ant kurių citavo pačią žvaigždutę: „Kai tu esi like per graži“.
Socialiniame tinkle „Facebook“ paviešinti marškinėliai netruko sulaukti ir socialinio tinklo vartotojų dėmesio. Beveik po savaitės paviešinta marškinėlių su užrašu nuotrauka šiandien yra susilaukusi 10 tūkst. patiktukų ir 12 tūkst. komentarų. Nuotrauka taip pat pasidalino 900 vartotojų.
Turėjo rekordinį susidomėjimą
„Mes visada reaguojame į aktualijas, ko nori rinka. Esame ir anksčiau sukūrę marškinėlių ir džemperių, kurie sulaukė reakcijos „Facebook“ ar „Instagram“.
Kuo labiau prekė atitinkanti temą ir esamą situaciją, tuo ji pritraukia daugiau dėmesio, kaip buvo ir šįkart“, – apie žaibiškai išpopuliarėjusius marškinėlius kalbėjo Topai.lt elektroninės parduotuvės vadovas Aurimas Dulskis.
Pasak jo, jų įmonė buvo pirmoji sugalvojusi tokią idėją ir ja pasidalinusi socialiniame tinkle: „Kiek matėme, mes buvome pirmieji pateikę tokią prekę, tai rodo ir pasidalinimų bei paspaudimų „patinka“ skaičius socialiniame tinkle. Kitų įmonių įrašai, kiek pastebėjome, jau sulaukė 3-4 kartus mažesnio įsitraukimo“, – sakė vadovas.
Tiesa, kiek tiksliai marškinėlių pardavė, A.Dulskis atskleisti nenorėjo: „Ne keli vienetai buvo parduoti, bet ir ne kosminis, rekordinis skaičius. Pagal visus sureagavimus, pasidalinimus, komentarus, tai greičiausiai buvo rekordinė mūsų akcija, bet pagal pardavimus ji nebuvo rekordinė.
Tai nėra ta prekė, kuri turėtų žmogui ilgavertę vertę, tai trumpalaikė emocija ir perkama dėl trumpalaikio tikslo“, – sakė įmonės vadovas.
Nieko blogo nemato
Marketingo strategijos ekspertas Linas Šimonis, paklaustas apie verslininkų laiku išnaudotas aktualijas, teigė nieko blogo čia nematantis.
„Tai gerai. Marškinėliai visame pasaulyje yra kaip tam tikra saviraiškos priemonė aplinkiniams parodyti savo požiūrį į pasaulį ir panašiai, už tai mes dažnai matome žmones, kurie ant marškinėlių užsirašo įvairias frazes, palaikymus ir panašiai“, – teigė jis.
Ekspertas užsiminė, kad neseniai jį nustebino ir viena marškinėlių gamyboje bei pardavimuose nepanaudota idėja.
„Per vienas krepšinio varžybas komentatorius pasakė skambią frazę: „Lietuva, Žalgiris, Landsbergis“. Mano įsitikinimu, visas Kaunas už trijų dienų turėjo būti pilnas šių marškinėlių prekyboje, bet nebuvo. Tikiu, kad tai būtų buvęs ganėtinai sėkmingas projektas ir gana ilgalaikis“, – sakė L.Šimonis.
EmmaAkcijamarškinėliai
Rodyti daugiau žymių

UAB „Lrytas“,
A. Goštauto g. 12A, LT-01108, Vilnius.

Įm. kodas: 300781534
Įregistruota LR įmonių registre, registro tvarkytojas:
Valstybės įmonė Registrų centras

lrytas.lt redakcija news@lrytas.lt
Pranešimai apie techninius nesklandumus pagalba@lrytas.lt

Atsisiųskite mobiliąją lrytas.lt programėlę

Apple App StoreGoogle Play Store

Sekite mus:

Visos teisės saugomos. © 2024 UAB „Lrytas“. Kopijuoti, dauginti, platinti galima tik gavus raštišką UAB „Lrytas“ sutikimą.