„Citadele“ savo interneto puslapyje 8 val. 30 min. pranešė, kad šiuo metu sutrikę atsiskaitymai mokėjimo kortelėmis, paslaugos bankomatuose, interneto bankas, mobilioji programėlė.
Tiesa, Audrius už viešbutį mėgino atsiskaityti dar 7 val. 30 min.
„Dėl techninių kliūčių šiuo metu gali nepavykti atsiskaityti mokėjimo kortelėmis ir (ar) pasinaudoti paslaugomis bankomatuose, taip pat gali būti nepasiekiamas „Citadele“ interneto bankas ir mobilioji programėlė.
Atsiprašome už laikinus nepatogumus“, – buvo rašoma „Citadele“ puslapyje.
„Išties šiandien nuo ryto yra sutrikimų. Klientus informavome trumposiomis žinutėmis.
Nėra taip, kad išvis niekas neveiktų, tačiau ne visuomet pavyksta atsiskaityti kortelėmis ar prisijungti prie interneto banko“, – ryte lrytas.lt aiškino „Citadele“ Korporatyvinės komunikacijos departamento direktorė Rasa Petruškevičiūtė.
Ji sakė, kad specialistai aiškinasi priežastis ir skuba kuo greičiau išspręsti šias problemas. Kokios tos problemos, R.Petruškevičiūtė sakė negalinti atsakyti.
„O tai aš galėsiu kitą mėnesį nemokėti kortelės aptarnavimo mokesčio, jei man šiandien bankas neteikia paslaugų?
O kaip tie žmonės, kurie nuvažiavo į degalinę, prisipylė benzino ir turi tik „Citadele“ kortelę?“ – pyko į lrytas.lt paskambinęs Audrius.
13 val. 42 min. „Citadele“ bankas pranešė, kad techninės kliūtys pašalintos ir banko atsiskaitymai mokėjimo kortelėmis, paslaugos bankomatuose, interneto bankas ir mobilioji programėlė veikia, kaip įprastai.
„Klientus apie tai informuojame asmeniškai sms žinutėmis“, – paskelbė bankas.