Estijoje šiais metais „Hesburger“ planuoja atidaryti 2, Latvijoje – 5 naujus restoranus, investuodama atitinkamai 2 ir 5 mln. eurų.
„Praėjusiais metais „Hesburger“ restoranų skaičius Lietuvoje perkopė 50, o šiemet tinklas ir toliau bus aktyviai plečiamas. Matome didelį rinkos augimo potencialą ne tik Lietuvoje, bet visose trijose Baltijos šalyse, todėl nuosekliai investuojame atidarydami naujus restoranus, atnaujindami esamus ir ieškodami naujų verslo plėtros sprendimų. Vienas iš tokių – šių metų pradžioje šalies vartotojams pristatyta unikali rinkoje mobilioji programėlė, kuri greitojo maisto paslaugai suteikia dar daugiau lankstumo ir greičio“, – sakė „Hesburger” tarptautinės plėtros direktorė Ieva Salmela.
Pasak I. Salmelos, mobilioji programėlė, leidžianti nuotoliniu būdu užsisakyti maistą ir už jį sumokėti, pasinaudojant nuolaidų kuponais bei kitomis funkcijomis, sulaukė didelio Lietuvos vartotojų susidomėjimo. Per tris savaites nuo programėlės pristatymo ją jau parsisiuntė daugiau kaip 11 000 mūsų šalies gyventojų. Kitose šalyse, kuriose ji pradėjo veikti anksčiau – Suomijoje, Estijoje ir Latvijoje – „Hesburger“ programėlę atsisiuntė daugiau kaip 1 mln. žmonių.
„Hesburger“ pardavimai 2017 m. Lietuvoje pasiekė rekordinį augimą: palyginti su 2016 m,. jie išaugo net 30 proc. ir sudarė 23,43 mln. eurų. Jau keletą metų iš eilės mūsų šalyje „Hesburger“ fiksuoja sparčiausią augimą tarp visų Baltijos šalių: tinklo pardavimai Estijoje 2017 m. augo 8,3 proc. iki 21,98 mln. eurų, o Latvijoje – 13,3 proc. iki 22,47 mln. eurų.