Programos gali apimti įvairias temas nuo sveikos mitybos iki specifiniams rinkos sektoriams skirtų bendrųjų kampanijų.
Du trečdaliai turimo finansavimo skirta ES maisto produktų pardavimui skatinti ne ES šalyse, visų pirma tose, kurios turi didelį ES žemės ūkio maisto produktų eksporto didinimo potencialą, pavyzdžiui, Kanadoje, Japonijoje, Kinijoje, Meksikoje ir Kolumbijoje.
Europos Sąjungoje įgyvendinamomis programomis daugiausiai dėmesio turėtų būti skiriama vartotojų informavimui apie įvairias ES kokybės sistemas ir geografinių nuorodų ar ekologiškų produktų ženklus. Sektorių finansavimas bus skiriamas tvaraus gyvulių, tarp jų avių ir ožkų, veisimo programoms.
Pagal paskelbtą kvietimą pasiūlymus gali teikti įvairios organizacijos: prekybos organizacijos, gamintojų organizacijos ir žemės ūkio maisto produktų įstaigos, atsakingos už pardavimo skatinimo veiklą, ir kt.
Paprastų programų pasiūlymai gali būti teikiami vienos ar kelių organizacijų iš tos pačios ES valstybės narės; daugiašalių programų pasiūlymai gali būti teikiami bent dviejų organizacijų iš ne mažiau kaip dviejų valstybių narių arba vienos ar kelių Europos organizacijų. Susijusios kampanijos paprastai trunka trejus metus.
Pasiūlymai turėtų būti pateikti iki 2018 m. balandžio 12 d. specialiame portale. Komisija įvertins pasiūlymus ir rudenį paskelbs, kurie iš jų buvo atrinkti.
ES vartotojų, sveikatos, žemės ūkio ir maisto programų vykdomoji įstaiga CHAFEA teikia įvairių priemonių, padedančių pareiškėjams sėkmingai pateikti savo pasiūlymus.