„Savo pirkėjus vertiname ir jiems dėkojame kasdien, o tarptautinę „Ačiū“ dieną norisi padėkoti dar garsiau, juk geras žodis sušildo ir įkvepia. Prieš dešimtį metų, tiek, kiek gyvuoja „Ačiū“ lojalumo kortelė, „ačiū“ buvo išrinktas gražiausiu lietuvišku žodžiu ir jis puikiai tinka nusakyti santykiui, kurį kuriame su savo klientais. Juk be jūsų – nebūtų ir mūsų“, – pabrėžia „Maximos“ komercijos vadovė Vilma Drulienė.
Iš viso Lietuvoje aktyvių „Ačiū“ kortelių yra apie 2 milijonus, o jų turėtojai gauna išskirtinius pasiūlymus, gali pasinaudoti specialiomis nuolaidomis bei dalį už pirkinius išleistos sumos susigrąžinti „Maximos“ pinigais.
„Šiandien esame įsitikinę, jog kiekvienas pirkėjas padeda tobulinti lojalumo programą – suformuoti geriausius pasiūlymus ir atkreipti dėmesį į palankiausias kainas, pasiūlyti naujoves ir plėsti asortimentą, ar kaip tik – ilgą laiką prekiauti mūsų klientų pripažintomis ir pamėgtomis prekėmis“, – teigia V. Drulienė.
„Šiandien esame įsitikinę, jog kiekvienas pirkėjas padeda tobulinti lojalumo programą – suformuoti geriausius pasiūlymus ir atkreipti dėmesį į palankiausias kainas, pasiūlyti naujoves ir plėsti asortimentą, ar kaip tik – ilgą laiką prekiauti mūsų klientų pripažintomis ir pamėgtomis prekėmis“, – teigia V. Drulienė.
Lietuviškas prekybos tinklas „Maxima“ buvo vienas pirmųjų prekybos sektoriuje Lietuvoje ėmusių kurti lojalumo programą. 2003 metais pradėta nuolaidų programa „Maximum“ buvo nuolat plėtojama bei tobulinama ir 2008 metais virto į „Ačiū“ lojalumo programą, kurioje ir šiandien sėkmingai dalyvauja milijonai pirkėjų, ieškančių palankių kainų, asmeninių pasiūlymų ir nuolaidų.
Įdomus faktas, jog pirmųjų pirkėjų, kurie prieš 10 metų įsigijo pirmąsias „Ačiū“ korteles, vardai buvo visiems labai gerai pažįstami, dažni ir lietuviški: Antanas, Janina, Tomas, Lina, Irena, Jonas, Daiva ir Vytautas.
„Rytoj „Maximos“ parduotuvėse dėkosime ir ištikimiausiems, ir dar tik mus pamėgstantiems pirkėjams. Todėl visus labai kviečiame įdėmiai klausytis parduotuvių radijo pranešimų bei atkreipti dėmesį į informaciją, spausdinamą ant kvitų. Pirkėjams žadame malonių staigmenų“, – sako V. Drulienė.