Į redakciją kreipėsi vilnietė Indrė, praėjusią savaitę viešėjusi Kaliningrado srityje. Moteris žinojo, kad mobilusis ryšys čia brangesnis, bet tokios žinios iš mobiliojo ryšio operatoriaus nesitikėjo.
Stengėsi taupyti
„Prieš keletą dienų teko išvykti į komandiruotę į Kalinigrado sritį. Vos kirtusi sieną gavau savo mobiliojo ryšio operatoriaus žinutę, kad skambučio kaina šalies viduje 2,03 euro, o atsiliepti į skambutį kainuos 1,28 euro. Puikiai žinodama, kaip tai gali patuštinti piniginę išsijungiau mobilų internetą“, – pasakojo naujienų portalo lrytas.lt skaitytoja Indrė A, besinaudojanti „Bitė Lietuva“ paslaugomis.
Net ir toks atsargumas neapsaugojo nuo nemalonaus netikėtumo: „Praėjus porai dienų gavau žinutę, kad pasiekiau 100 proc. nustatytos 144,82 euro išlaidų sumą, tačiau ir toliau galėsiu naudotis mobiliojo ryšio paslaugomis.
Žinoma, būdama Rusijoje, tikrai keletą kartų skambinau į vietinius telefono numerius ir Lietuvą, tačiau tai buvo keli vos poros minučių pokalbiai, tad niekaip nesupratau, kaip galėjau viršyti paslaugų limitą“, – pasakojo pašnekovė.
Ji teigė, kad įspūdingos sumos – 145 eurų – tikrai negalėjo išnaudoti nei Lietuvoje, nei viešėdama Kaliningrade.
Lietuvoje – dar viena žinia
Sugrįžus į Lietuvą, moters laukė dar vienas netikėtumas: susisiekus su „Bite“ paaiškėjo, kad klientei būnat užsienyje, mobiliojo ryšio operatorius tiesiog nusprendė rezervuoti maksimalią paslaugų sumą ir išsiuntė apie tai pranešimą klientei.
Pasirodo, nors moteris buvo įspėta dėl limito išnaudojimo, baisiųjų 145 eurų ji visai neišleido.
„Prisijungusi prie „Bitės“ savitarnos svetainės pamačiau, kad einamojo mėnesio sąskaitos suma tėra beveik 59 eurai, o „Bitės“ konsultacijų telefonu atsiliepusi operatorė patikino, kad tokios rezervacijos dažna praktika.
Žinia apie išnaudotą sąskaitos limitą kainavo daug nervų, sugadino nuotaiką keletui dienų, o čia pasirodo „įprasta praktika“, – ironizavo pašnekovė.
Tokie ypatumai
„Minima klientės situacija susidarė dėl tarptinklinio ryšio apskaitos ypatybių“, – teigė „Bitė Lietuva“ rinkodaros vadovas Arūnas Mickevičius paklaustas, kodėl mobiliojo ryšio operatorius taip prigąsdino vilnietę.
Pasirodo „Bitė Lietuva“ neturi galimybių realiu laiku keistis apskaitos informacija su kai kuriais ne Europos Sąjungos operatoriais.
„Todėl tokiu atveju, klientui pradėjus naudotis tokio operatoriaus paslaugomis, apskaitos sistemoje automatiškai rezervuojame maksimalią sumą, kurią klientas gali išleisti paslaugoms būnant užsienyje“, – pasakojo A.Mickevičius.
Šiuo atveju ši suma pasiekė Indrės nustatytą išlaidų kontrolės sumą, todėl ji ir gavo gąsdinančią žinutę. „Bitė Lietuva“ atstovas patikino, kad galutinėje sąskaitoje klientas apmokestinamas pagal faktiškai panaudotas paslaugas: „Apie tai informaciją iš tokių operatorių gauname su šiokiu tokiu vėlavimu, todėl kartais ši suma gali skirtis nuo žinutėje nurodytos sumos“.
Ir nors vilnietė džiaugiasi, kad didžiulės sumos mokėti vis tik nereikės, nervų, paliktų Kaliningrade, jai vis dėlto gaila.