„Matome, kad vis daugiau klientų mokėjimo kortelę naudoja, kaip pagrindinę mokėjimo priemonę – jie įvertina tai, kad kortele naudotis patogu, saugu. Tiesa, dar dalis klientų kortelę naudoja retai ir pirmenybę teikia gryniesiems pinigams. Skatinsime klientus atrasti kortelės privalumus ir kviesime naudotis ja nuolat“, – sakė Šiaulių banko administracijos vadovo pavaduotoja, Verslo plėtros tarnybos vadovė Daiva Šorienė.
Šiemet Šiaulių bankas užsibrėžė tikslą padidinti bendrą vidutinį kliento atsiskaitymo kortelėmis dažnumą ir taip mažinti santykinę grynųjų pinigų dalį. Banko duomenimis, grynųjų pinigų išėmimo operacijų suma pirmąjį šių metų ketvirtį siekė du trečdaliai nuo visų kortelių operacijų sumos.
„Dažniau naudojantis kortele, keičiasi kasdieninių finansų įpročiai – gyventojai pradeda aktyviau naudotis moderniais banko kanalais ir sąskaitų likučius tikrinti ar mokėjimus atlikti internetu. Be to, mažėja poreikis turėti grynųjų ir jais atsiskaityti, tikrinti sąskaitų likučius ar išsigryninti pinigus bankomatuose“, – teigė D. Šorienė.
Siekiant paskatinti gyventojus aktyviau naudotis kortele, Šiaulių bankas vykdo akciją, kurios metu kviečia klientus per savaitę bent 5 kartus atsiskaityti „MasterCard“ kortele ir dalyvauti akcijoje, kurios metu galima laimėti 10 piniginių prizų arba didįjį prizą – savaitės trukmės kelionę į Japoniją dviems asmenims.
Šių metų balandžio pradžioje bankas pristatė bekontaktes korteles, kuriomis galima susimokėti už prekes ir paslaugas, neįvedant PIN kodo, kai atsiskaitymo suma nesiekia 10 eurų. Šiaulių bankas siūlo ir papildomą saugumo programą, kurią užsisakius, kortelės turėtojui atlyginami nuostoliai mokėjimo kortelės praradimo ar vagystės, taip pat neteisėto jos panaudojimo atvejais.