„Jei nebūtume patikrinę elektroninės bankininkystės, pinigų atgal niekas taip ir nebūtų grąžinęs. Norėtume atkreipti dėmesį, kad žmonės būtų budrūs, nes tokių kaip mes gali būti daugiau“, – redakcijai pasakojo Simona.
Aparato klaida
Incidentas įvyko Šiauliuose, prekybos tinkle „Lidl“. „Priėjus prie kasos ir bandant atsiskaityti mokėjimo kortele, bankininkystės aparatas to padaryti neleido, nes nebuvo ryšio su kasa. Pabandėme dar porą kartų, o vėl nepavykus vyras sumokėjo už pirkinius grynaisiais“, – pasakojo Simona.
Ji teigė, kad panašūs nesklandumai buvo ir kitose kasose, tad moteris į tai nekreipė dėmesio. Bet po poros dienų prisijungusi prie savo elektroninės bankininkystės moteris kai ką pastebėjo.
„Buvau šokiruota. „Lidl“ nuskaičiavo pinigus nuo kortelės 3 kartus, o juk dar sumokėjome grynaisiais“, – kalbėjo Simona.
Su vyru ji iš karto nuvyko į parduotuvę, tačiau pagalbos iš vadybininkų nesulaukė: „Gavome tik lankstinuką su telefono numeriu, bet paskambinus juo irgi niekas nepadėjo – liepė kreiptis į banką.“
Banke moterį pagaliau išklausė. Ji buvo informuota, kad pinigai į sąskaitą bus grąžinti per 10 dienų. „Susidarėme nuomonę, kad jeigu nebūtume patikrinę elektroninės bankininkystės, pinigų atgal niekas taip ir negrąžintų“, – apgailestavo moteris.
Daugiau nusiskundimų nesulaukė
Susisiekus su prekybos tinklu „Lidl“, jo Korporatyvinių reikalų ir komunikacijos departamento vadovė Viktorija Lebedeva patvirtino, kad kovo 17 dieną sutrikimų tikrai buvo užfiksuota.
„Kovo 17 d. dėl SEB banko sistemos trikdžių buvo užfiksuota sutrikimų kasose atsiskaitant „MasterCard“ tipo mokėjimo kortelėmis“, – sakė ji.
„Lidl atstovė patvirtino, kad jei dėl trikdžių pirkėjai patyrė nuostolių, juos atlyginti yra banko atsakomybė.
„Daugiau skundų iš pirkėjų, kurie būtų patekę į analogišką situaciją, nesulaukėme. Nuoširdžiai atsiprašome pirkėjos dėl šios nesmagios situacijos ir patirtų nepatogumų!“, – apgailestavo „Lidl“ atstovė.
Banko trikdžiai
„Iš tiesų kovo 17 d. nuo 12 iki 13.30 val. dėl ryšio sutrikimų buvo trumpalaikių sunkumų kai kuriems kitų bankų klientams atsiskaityti „MasterCard“ kortelėmis šioje „Lidl“ parduotuvėje“, sakė SEB banko Mokėjimo kortelių departamento direktorius Romas Čereška.
Bankas taip pat informavo, kad klientų pretenzijų dėl to nėra sulaukęs, tačiau pranešė, kad pirkėjai, panašiu metu susidūrę su nepatogumais, turėtų pasitikrinti savo el. bankininkystėje, ar lėšos nuo jų sąskaitos buvo nuskaitytos tinkamai.
„Iškilus klausimams dėl atsiskaitymo, asmuo turėtų kreiptis į kortelę išdavusį banką“, – komentavo R.Čereška.