Palyginti su tuo pačiu praėjusių metų laiku, šiemet augo interneto, lauko video, TV bei reklamos žurnaluose, kine ir radijo eteryje apimtys.
Per devynis šių metų mėnesius labiausiai – net pustrečio karto – išaugo gross išlaidos skalbimo priemonių reklamai. Šiemet sausio-rugsėjo mėnesiais smarkiai padidėjo maltos kavos, kavos pupelių ir mobiliojo ryšio operatorių reklamos biudžetai.
Šių produktų ir paslaugų reklamai užsakovai išleido du kartus daugiau nei per tą patį praėjusių metų laikotarpį.
Tuo metus labiausiai, lyginant su praėjusiais metais, išlaidas reklamai mažino smulkiųjų vartojimo kreditų bendrovės. Jų reklamos biudžetai susitraukė 62 proc. Sausio-rugsėjo mėnesiais taip pat reikšmingai mažėjo gross investicijos į mobiliojo ryšio telefonų (26 proc.) bei socialinių projektų (25 proc.) reklamą.
„Vertinant reklamos užsakovus, labiausiai per pirmuosius tris metų ketvirčius reklamos biudžetus didino „Benu“ vaistinių tinklas, kurio išlaidos reklamai išaugo du su puse karto.
Per šį laikotarpį taip pat du kartus išaugo saldumynų ir kavos gamintojo „Mondelez International“ bei gaiviųjų gėrimų gamintojo „Coca-Cola“ reklamos biudžetai.
Tuo metu labiausiai savo biudžetus reklamai mažino smulkiųjų vartojimo kreditų įmonės „Provident finansai“ (60 proc.) ir „Minibank“ (52 proc.). Taip pat, lyginant su praėjusiais metais, gerokai (34 proc.) sumažėjo Lietuvos automobilių kelių direkcijos gross išlaidos socialinei reklamai“, – teigė „Kantar TNS“ Reklamos monitoringo vadovė Giedrė Juronienė.
Anot G.Juronienės, į didžiausių reklamos užsakovų Lietuvoje dešimtuką šiemet įsiveržė nuo gegužės šalies žiniasklaidoje aktyviai reklamuotis pradėjęs prekybos tinklas „Lidl“.