„Atidaryti verslo klientų aptarnavimo centrą Vilniuje nusprendėme įvertinę šalies investicinės aplinkos privalumus ir ypač darbuotojų kompetencijas. Kadangi iš Vilniaus bus teikiamos paslaugos ir Skandinavijos šalyse įsikūrusiems partneriams, skandinavų kalbų mokėjimas yra viena iš pagrindinių mūsų darbuotojams reikalingų kompetencijų. Žinome, kad Skandinavijos šalių bendrovių paslaugų centruose dirbantys lietuviai jas moka ir tai mums didelė paskata kvalifikuotų specialistų ieškoti būtent čia“, – teigia „Turkish Airlines“ Lietuvos filialo generalinis direktorius Hasan Serkan Binyar.
Turkijos skrydžių bendrovė vykdo skrydžius į 291 oro uostą 116 šalių Europoje, Azijoje, Artimuosiuose Rytuose, Šiaurės ir Pietų Amerikoje. Tai į daugiausiai šalių skraidančios avialinijos pasaulyje.
Šiuo metu bendrovėje dirba daugiau nei 27 tūkst. darbuotojų. Lietuvoje įsikursiančio paslaugų centro specialistai bus atsakingi už platų spektrą funkcijų, susijusių su svarbiausių bendrovės klientų – kelionių agentūrų ir bendradarbiavimo sutartis sudariusių bendrovių – Baltijos ir Skandinavijos šalyse aptarnavimu. Ketinama pradėti nuo nedidelės profesionalų komandos, kurią ateityje ketinama plėsti.
„Šis nedidelis paslaugų centras įdomus ir vertingas Lietuvai keliais aspektais. Vienas jų – tai, kad Lietuva augina pakankamai vertingą aviacijos klasterį. Antroji – šio centro pasirinkimas aptarnauti Šiaurės šalių rinkas. Tai perspektyvi tendencija šaliai, nes Lietuva daugeliui Vakarų Europos kompanijų gali būti patogi erdvė vykdyti operacijas Šiaurės šalyse. Žinoma, esminė ir būtina sąlyga auginti šį potencialą – mokytis Šiaurės kalbų“, – teigia užsienio investicijų plėtros agentūros „Investuok Lietuvoje“ generalinis direktorius Mantas Katinas.
Prisidėdama prie Lietuvos turizmo industrijos plėtros „Turkish Airlines“ organizavo renginį Stambule, kuriuo siekta padidinti Turkijos išvykstamojo turizmo agentų teikiamų kelionių pasiūlymų skaičių.