Vilnietė Milda parduotuvėje „Express Market“, kuri įsikūrusi Savanorių prospekte, įsigijo dvi skardines alaus „Lidskoje Premium“. Kasos čekyje nurodyta ne tik alaus, bet ir skardinių kaina – dvi po 10 centų.
„Tačiau ant pačios skardinės juk nėra užstato ženklo. Negalėsiu jų priduoti taromate ir susigrąžinti 20 centų. Žinoma, tai nėra didelė suma. Tačiau tai apgavystė“, – kalbėjo Milda.
„Express Market“ rinkodaros vadovas Kęstutis Žilinskas patikino, kad tai klaida ir kad pirmą kartą girdi apie tokį nesklandumą savo atstovaujamame prekybos tinkle.
„Pereinamuoju laikotarpiu gali pasitaikyti techninių klaidų. Tegul pirkėja kreipiasi į parduotuvę, kurioje įsigijo alų, jai bus grąžintas kainos skirtumas.
Laikotarpis, kai viskas keitėsi, išties buvo sudėtingas“, – lrytas.lt aiškino K.Žilinskas.
Jis tikras, kad tai tebuvusi klaida.
„Mane pasiekia visi pirkėjų skundai. Skundas dėl užstato pirmas. Šis alus nepopuliarus tarp pirkėjų, pasirūpinti, kad ant pakuočių būtų ženklas, turėjo tiekėjas“, – sakė K.Žilinskas.
Įmonės „Užstato sistemos administratorius“ generalinis direktorius Gintaras Varnas taip pat mano, kad tai greičiausiai buvusi klaida, tačiau pabrėžė, kad tai pažeidimas.
„Laikas iki gegužės 1-osios yra pereinamasis etapas, kai dar galima pardavinėti ir gėrimus be užstato ženklo“, – sakė jis.
Visą užstato ženklu nepažymėtą tarą gyventojai, kaip ir iki šiol, turėtų rūšiuoti ir mesti į tam skirtus rūšiavimo konteinerius.
G.Varnas apie tokį pažeidimą pereinamuoju laikotarpiu išgirdo pirmą kartą.