Dauguma bankų įdiegė sprendimą – atliekant kai kurias operacijas klientams bus siunčiamos nemokamos SMS žinutės su papildomu saugumo kodu.
Bankų, kurie siųs nemokamas SMS žinutes su kodais, klientams būtina pateikti ar patikslinti (atnaujinti, jeigu keitėsi) savo mobiliojo telefono numerį prisijungus prie e. bankininkystės.
Klientai, nepateikę savo telefono numerio iki kovo 31 d. (imtinai), nuo balandžio 1 d. jį galės pateikti tik apsilankę banko padalinyje. Taip pat kai kurie bankai sudarys galimybę savo kontaktus pateikti paskambinus į banko padalinį ir atlikus nuotolinio tapatybės patvirtinimo veiksmus, kurių paprašys banko specialistas.
„Bankų klientai dar turi kelias dienas greitai ir patogiai pateikti ar patikslinti savo telefono numerį – tereikia prisijungti prie savo e. bankininkystės. Po kovo 31 d. telefono numerio pateikimas sukels daugiau nepatogumų ir laiko: reikės apsilankyti padalinyje ar patiems skambinti į banką. Tad klientus, tik dėl jų pačių patogumo, labai skatiname nedelsti ir pasinaudoti šiomis keliomis dienomis“, – komentuoja LBA prezidentas Stasys Kropas.
Nespėjusieji laiku užregistruoti telefono numerio nuo balandžio 1 d. negalės interneto banke atlikti tam tikrų veiksmų ir mokėjimų.
Bankai gali taikyti limitus, kokius mokėjimus galima bus atlikti naudojant slaptažodžių kodų korteles be papildomų saugumo priemonių. Apie tai bankai klientus informuoja atskirai.
Atkreiptinas klientų dėmesys, kad bankų atstovai patys savo klientams neskambins ir neklaus jokios kontaktinės informacijos ar kitų asmeninių duomenų. Jeigu klientai sulauks tokių skambučių, prašoma jokių duomenų nepateikti – greičiausiai skambina sukčiai. Taip pat jokių asmeninių duomenų negalima pateikti neaiškiose interneto svetainėse (pavyzdžiui, paspaudus gautas nuorodas).
Klientams, kurie naudojasi alternatyvia priemone, atitinkančia sugriežtintus saugumo reikalavimus (elektroniniu ar mobiliuoju elektroniniu parašu, slaptažodžių generatoriumi), jokių papildomų veiksmų atlikti nereikia.